MICU / PICU / NICU Voertuigen

Auteur Topic: MICU / PICU / NICU Voertuigen  (gelezen 229271 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #490 Gepost op: 21 januari 2011, 14:25:31
Bij deze een fotoshoot van de nieuwe Micu VZA op de grachten en in het AMC
http://www.studio81.nl/home/30-volvo-fl-micu-ambulance.html
ACH & HBT


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #491 Gepost op: 21 januari 2011, 17:59:43
Pfff... wat een mooie zeg!
Wel jammer dat blauw blauw niet link / rechts knippert... Of zie ik dat niet goed? :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #492 Gepost op: 21 januari 2011, 18:01:11
Pfff... wat een mooie zeg!
Wel jammer dat blauw blauw niet link / rechts knippert... Of zie ik dat niet goed? :)

Klopt, is al uitgebreid besproken O0
Is ook niet conform de signaleringseisen.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #493 Gepost op: 21 januari 2011, 19:47:32
Klopt, is al uitgebreid besproken O0
Is ook niet conform de signaleringseisen.

Officieel niet, maar nu komt mijn visie daarop, de balk knipper gelijk maar 1 licht unit knippert niet, dus in fiete knipperen er 2 balken tegelijk, volgens mij allebij van rond de 40 cm. Oftewek men probeert om de regles heen te komen


ROBMARELKO

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 48
Reactie #494 Gepost op: 21 januari 2011, 21:10:56
Officieel niet, maar nu komt mijn visie daarop, de balk knipper gelijk maar 1 licht unit knippert niet, dus in fiete knipperen er 2 balken tegelijk, volgens mij allebij van rond de 40 cm. Oftewek men probeert om de regles heen te komen

na mijn mening heeft dit er allemaal niet mee te maken, dit zijn namelijk allemaal losse directionele units.. die afzonderlijk gekeurd zijn/moeten zijn. en is dus niet als lichtbalk gekeurd
wel denk ik dat de weerschijnijng in het voorraam niet ideaal is.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #495 Gepost op: 21 januari 2011, 23:31:10
na mijn mening heeft dit er allemaal niet mee te maken, dit zijn namelijk allemaal losse directionele units.. die afzonderlijk gekeurd zijn/moeten zijn. en is dus niet als lichtbalk gekeurd
wel denk ik dat de weerschijnijng in het voorraam niet ideaal is.

ik vraag mij af dat wel zo is,


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #496 Gepost op: 22 januari 2011, 11:10:03
ik vraag mij af dat wel zo is,

rob marelko is denk ik een medewerker van marelko benelux, dit is een opbouwer van optische en geluidssignalen, deze man plaatst een uitgebereid en duidelijk antwoord. als die man zegt dat het losse units zijn dan wil ik dat best geloven.

 ::) :)


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #497 Gepost op: 22 januari 2011, 12:05:58
Zullen we het eens hebben over wat echt belangrijk is, namelijk of het goed zichtbaar is........ en dat is ie, en dat is volgens mij nog altijd het belangrijkste. De opgelegde regels zijn verzonnen door zogenaamde ballpoint-chauffeurs met 0 operationele ervaring en zonder enige vorm van ruggespraak met ervaringsdeskundigen. Dus........... .


Gast

  • Gast
Reactie #498 Gepost op: 22 januari 2011, 12:23:27
... De opgelegde regels zijn verzonnen door...... .

Dan nog blijft het feit dat die regels er zijn, geaccordeerd en vastgelegd DUS (om jouw laatste woordje te gebruiken) uit te voeren. Niks moeilijks aan. Ook al zit zo'n kantoorbalpen-pipo er compleet naast.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #499 Gepost op: 22 januari 2011, 16:08:08
Dan nog blijft het feit dat die regels er zijn, geaccordeerd en vastgelegd DUS (om jouw laatste woordje te gebruiken) uit te voeren. Niks moeilijks aan. Ook al zit zo'n kantoorbalpen-pipo er compleet naast.

Ben benieuwd wie gaat handhaven op het moment dat een voertuig niet conform de regels is op en ingebouwd..........ik in ieder geval niet.