Schrijvers gezocht

Auteur Topic: Schrijvers gezocht  (gelezen 3652 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PRRBezuijen

  • Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
    • Belevenissen van een agent!
Gepost op: 2 januari 2014, 12:16:02
Beste forumleden,

Allereerst de beste wensen voor 2014.

Als politieagent schrijf ik verhalen en plaats die op mijn blog jaccobezuijen.blogspot.nl en via Twitter #jhbezuijen.
Ik ben op zoek naar brandweermannen/vrouwen ambulancemedewerkers en politieagenten die verhalen schrijven over hun werk.
Het plan is om een boek voor een goed doel uit te geven.
Heeft u interesse om hier aan deel te nemen of weet u iemand die verhalen schrijft over het werk bij de brandweer/ambulance/politie zou ik graag in contact met u komen.

Met vriendelijke groet,

Jacco Bezuijen

prrbezuijen1@gmail.com


Twittercop voor de Verkeerspolitie Rotterdam-Rijnmond.  Motoragent en begeleider van het VHT!


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2014, 00:11:45
Leuk idee Jacco, Ben benieuwd  O0
Met Vriendelijke Groet.....


Wimzelluv

  • Distr. motorsurveillant/Hfdmedew. verkeerstaken
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • Op één been kan je wel degelijk lopen.....
Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2014, 10:35:21
Jacco,

Ik was er eigenlijk niet zo'n voorstander van om mijn belevenissen op te schrijven, want ik heb het idee dat het halve Korps de zielenroerselen aan het papier/scherm toevertrouwd. Waarmee ik dus geen oordeel wil uitspreken over drijfveren erachter en/of kwaliteit van de geschreven stukken, maar ik zag geen meerwaarde aan een eventuele bijdrage van mijn kant.
Maar, gezien het feit dat jij jouw boek voor een goed doel wil laten uitgeven, zal ik mijn digitale schrijfveer eens op gaan pakken en een aantal leestekens achter elkaar positioneren. Dan moet jij maar kijken of je er wat mee kunt. :D
Dimmen! (Denk In Mogelijkheden) Vriendelijke groet,  Wim