BOT-team

Auteur Topic: BOT-team  (gelezen 12343 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

lex

  • Gast
Gepost op: 13 juni 2005, 13:26:00
Hallo lezers daar was ik weer..

Kan me voorstellen dat de meeste me nog niet kennen omdat ik me op beetje vreemde plek heb voorgesteld  :)
Dan hier ff verwijzing voor de nieuwsgierigen
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=2057.60

Op dit moment ben ik nog militair (zelfs ff beveiliger van leden van koninklijkhuis en wat diplomatieke leden) maar wil na verloop van tijd toch stoppen met dit werk
Nu ben ik tijd bezig geweest met de overstap naar de ambulance en dan chauffeur, maar kom er steeds meer achter dat dat lastig word in mijn provincie..

Nu heb ik vernomen dat justitie ook een arrestatie team heeft. Het zogenaamde BOT-team, zou iemand mij daar wat meer over kunnen vertellen!
Of is er mischien iemand op dit forum die daar werkzaam bij is?
Ben namelijk best wel geinteresseert daarin
Nou ben benieuwd.. :)

Groeten lex




7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2005, 15:49:55
Hoi Lex,

http://www.arrestatieteam.nl/

In het menu naar overige eenheden, justitie en dan bijzonder ondersteunigsteam.

Daar staat een aardig verhaal.

Groeten,
Gerard


lex

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2005, 16:27:00
Bedankt voor je reactie Gerard :)..

Ben altijd nog wel erg benieuwd of er hier mensen zijn die persoonlijk met het BOT-team te maken hebben of gehad hebben en dan in de positieve zin..

Je hoord er vrij weinig over.. Heb zelf wel x samen gewerkt met ze toen we arrestanten van rotterdam airport op gingen halen..

Maar ja.. hadden toen geen tijd voor vragen  :(..

Hoor het graag..


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2005, 16:39:38
k heb wel eens een AT aan de gang gezien, ging er vrij gedisiplineerd aan toe! Veel actie
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2005, 16:43:54
k heb wel eens een AT aan de gang gezien, ging er vrij gedisiplineerd aan toe! Veel actie
Tja. Het AT is toch wel iets anders dan een BOT-team hoor.  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 14 juni 2005, 17:01:28
ja dat snapte ik aan zijn verhaal

wat is precies een BOT? een soort gecombineerde BBE met een AT ofzo?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #6 Gepost op: 14 juni 2005, 17:09:40
Zie mijn eerste reactie in deze topic. Daar kun je een mooi verhaal vinden over het BOT-team.


mus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
  • veiligheid boven alles
Reactie #7 Gepost op: 15 juni 2005, 10:46:53
Ik heb wel het een en ander aan ervaring met het BOT team. De reden waarom hier niet veel over gezegd wordt is vrij simpel. Zij werken veelal met arrestanten en in gevangenissen. Al je werk valt onder de zwijgplicht. Zelf heb ik lange tijd voor justitie gewerkt en heb daar goede ervaringen opgedaan met het BOT team.
Vergeet niet te leven, meer is er niet.  Het leven is mooi, je moet het wel willen zien.


lex

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 15 juni 2005, 11:57:57
Ok de details van het werk hoef ik ook niet direct te weten.. heb samen gewerkt dus weet wel ongeveer wat ze doen!!

Ben meer benieuwd na de vacature procedure, en de opleiding enz.. En of ik genoeg ervaring en voor opleiding heb..

 :)


mus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
  • veiligheid boven alles
Reactie #9 Gepost op: 15 juni 2005, 13:44:27
De eis die vrij zwaar telt is wel werkervaring.
Hieronder verstaat men minimaal twee jaar werkervaring. Daar bedoeld men werken bij justitie mee.
Gezien je ervaring kan dit als gelijkwaardig gezien worden. Voor de rest is de sporttest vrij zwaar dus een bijzonder goede conditie is vereist. Opleiding is intern en houdt in dat je gedurende enkel weken daar moet verblijven. Ga nog het een en ander uitzoeken en kijk of ik meer informatie hierover kan geven.
Vergeet niet te leven, meer is er niet.  Het leven is mooi, je moet het wel willen zien.