Beveiliger zonder Rijbewijs

Auteur Topic: Beveiliger zonder Rijbewijs  (gelezen 8273 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 23 april 2013, 20:19:14
Ja ik zag hem net staan toevallig, ga er meteen op reageren, dat klinkt wel goed in de oren, en Staat uiteindelijk ook wel mooi op me cV...
Goed voor jouw CV of niet, je moet het doen voor jezelf!


MarcoSecurity

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #11 Gepost op: 23 april 2013, 20:40:28
Jaa dat snap ik uiteraard, maar ik bedoelde met het oog op de toekomst.. Het werken in de animale sector is natuurlijk  zeer specifiek en vooral mooi, mocht ik bij defensie (moeten) stoppen, zou het zeker niet nadelig staan op me cv:P

@Nick.. Bedankt voor de tips


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #12 Gepost op: 13 mei 2013, 16:54:44
max. 28 jaar!  Leeftijd discriminatie...  >:(


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #13 Gepost op: 15 januari 2014, 09:08:09
Citaat van: Nickvm link=msg=1153896 date=1366740865
Bij mijn huidige werkgever ISS security zijn ook beambten die niet in het bezit zijn van een rijbewijs, ook bij mijn vorige werkgever Securitas waren ook beambten die zonder rijbewijs gewoon daar werkten.
Gewoon proberen, wie niet waagt die niet wint!!
Is inderdaad mogelijk maar wel lastig tenzij je vaste locatie hebt en met OV bereikbaar. Een vkr zonder rijbewijs is onmogelijk want je wisselt steeds en kan op onverwachte momenten opgeroepen worden.
BTW heb ook nog bij ISS gedraaid als objectbeveiliging, voornamelijk nachtwerk. Keileuke opdracht was dat.
Een keer politie nodig gehad wegens een hoop gerommel bij de buren (oud ijzerhandel). Mogelijk inbreker... dus toch ff bellen. Bleek een kat te zijn tussen de ijzerzooi op zoek naar muis blijkbaar. Maar geeft niet, zei de politie, beter dat we voor de kat komen dan niet komen en de halve voorraad s'morgen weg is... 0098