06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)  (gelezen 207973 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #10 Gepost op: 7 februari 2014, 16:27:36
YES gistermiddag de officiële eerste mail vanuit het KBF met de vraag of de KLF ook dit jaar beschikbaar is.

NATUURLIJK is de KLF dit jaar beschikbaar ondanks de herinvoering van de MRB voor oldtimers tussen de 25 en 40 jaar oud.
Als onze overheid beslist dat ik nog maar twee dagen per jaar mag rijden dan is er een voor het KBF !!
En zou ik (wat alleen gebeurd als de KLF de geest heeft gegeven) beslissen om met het KBF te stoppen dan gaat de bus uit zichzelf wel richting Artis... 098uo

In elk geval gaat de KLF in principe weer lekker op de route Cobra...
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Sheriff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
De KBF organisatie heeft laten weten de colonnes korter te willen maken en doet uitvraag naar vtgn die minimaal 5 gasten kunnen vervoeren. Dit zou het vervoer veiliger maken. Ook wil de KBF de vrijwilligers die zich bezig houden met vervoer, niet meer in de dierentuin toelaten. Ik ben bebieuwd hoe dit uitpakt qua vtgn. Geen Porches, geen kleine hulpverleningsvoertuigen en geen kleine oldtimers meer. Dat scheelt heel wat zitplaatsen!


Gast

  • Gast
Waar is dit te vinden? Hoe heeft de organisatie dat laten weten? In de aanvraag die bij mij is binnen gekomen werd daar geen melding van gemaakt.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Citaat van: Sheriff link=msg=1248806 date=1394220192
De KBF organisatie heeft laten weten de colonnes korter te willen maken en doet uitvraag naar vtgn die minimaal 5 gasten kunnen vervoeren. Dit zou het vervoer veiliger maken. Ook wil de KBF de vrijwilligers die zich bezig houden met vervoer, niet meer in de dierentuin toelaten. Ik ben bebieuwd hoe dit uitpakt qua vtgn. Geen Porches, geen kleine hulpverleningsvoertuigen en geen kleine oldtimers meer. Dat scheelt heel wat zitplaatsen!

Jammer dat de vrijwilligers niet gewaardeerd worden door de KBF. Kennelijk zijn ze wel goed voor het gratis vervoer maar de entree moeten ze zelf betalen. Iets wat bij mij een rare smaak achter laat.
Of is Artis hier de oorzaak van? In dat geval zijn er nog zat andere dierentuinen in Nederland waar de vrijwilligers wellicht wel welkom zijn.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Dat van de colones is mij bekent. De lengte's worden te groot cobra had de laatste editie ruim 25 voertuigen en die moet je ook veilig kunnen begeleiden. Helemaal onterecht is dat i.m.o. niet. Hoewel ik van mening ben dat de begeleiding van vorig jaar (KMar) daar totaal geen probleem mee heeft gehad.

Het andere dat de chauffeurs niet meer welkom zijn in Artis ..... Ik weet er (nog) niks van en denk ook niet dat dit een slimme zet zal zijn maar ik spreek binnen kort iemand van de organisatie persoonlijk en zal het eens vragen. Zou het gerucht op waarheid berusten dan ben ik bang dat e.e.a. idd gevolgen zal hebben.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Afgelopen jaar was het aantal inzittende al naar ons toe genoemd, onze Smarts waren daarom uitgesloten  998765
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Ik vind het persoonlijk vrij jammer dat de organisatie niet op emails reageerd. ik heb 1 keer contact met ze gehad over facebook en daarin lieten ze blijken dat ze wel blij waren met mijn belangstelling en aanbod en daarna niks meer gehoord. Als ik erheen wil en nodig ben met bussen zal ik deze toch op tijd aan moeten vragen bij de regionale brandweer...
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 13 maart 2014, 12:12:54
Citaat van: Sheriff link=msg=1248806 date=1394220192
De KBF organisatie heeft laten weten de colonnes korter te willen maken en doet uitvraag naar vtgn die minimaal 5 gasten kunnen vervoeren. Dit zou het vervoer veiliger maken.

Tsja, dan valt 90% van de politievoertuigen af...
Wij hebben op het bureau in ieder geval géén voertuigen met 6 zitplaatsen  ::)

Om het vervoer veiliger te maken zou er ook een gekeken mogen worden naar de motorrijders die de collones begeleiden...
(en dan met name naar de VTB-getraindheid van hen)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2014, 17:39:18
Citaat van: Jerommeke link=msg=1250429 date=1394709174
Tsja, dan valt 90% van de politievoertuigen af...
Wij hebben op het bureau in ieder geval géén voertuigen met 6 zitplaatsen  ::)

Om het vervoer veiliger te maken zou er ook een gekeken mogen worden naar de motorrijders die de collones begeleiden...
(en dan met name naar de VTB-getraindheid van hen)

En ik denk 100% van de ambu's......
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #19 Gepost op: 19 maart 2014, 12:09:12
Als ik op de website van het KBF kijk (inlogdeel) dan lijkt het of er een andere oplossing is gekozen.
Ik zie daar bijvoorbeeld dat de route Cobra 2013 is verdeeld in de nieuwe routes cobra (MCA) en Wolf (RKZ)
Ook route IJsbeer en Tijger zijn erbij gekomen.

Tijger is rolstoel vervoer AMC

Er wordt dus echt wel nagedacht hoe de lange routes korter gemaakt kunnen worden. Cobra had in 2013 zo'n 25 voertuigen excl. begeleiding op de A9 is dat best wel een lint blauwe lampjes..... 098uo 0098
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend