06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)  (gelezen 207994 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 25 april 2014, 16:19:25
Hmm, mijn werkgever heeft nu al laten weten mij geen vrij te kunnen geven op 6 juni ...
Ik zal zelf met een collega moeten proberen een vrije dag te ruilen  >:(


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #31 Gepost op: 25 april 2014, 17:58:03
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1262285 date=1398435565
Hmm, mijn werkgever heeft nu al laten weten mij geen vrij te kunnen geven op 6 juni ...
Ik zal zelf met een collega moeten proberen een vrije dag te ruilen  >:(

Hebben jullie geen cao waarin staat 3x 24 uur van te voren dat men niet mag weigeren.....
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Gast

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 25 april 2014, 18:04:55
Nee, we moeten roosteraanvragen 6 weken vóór een nieuw uit te brengen rooster doen maar dan nog behoudt het roosterbureau zich het recht om dagen (zoals werkoverleg, teamdagen, simulator-training en opleiding) vast te roosteren als er geen andere mogelijkheid in het rooster is. Ik moet verlof-aanvragen ook 6 weken vóór een nieuw uit te brengen rooster aanvragen. Snipperdagen kennen we niet, we kunnen wel een verlofdag opnemen op werkdagen dat er reservediensten ingeroosterd staan, dat is dan óf de avond ervoor of op de dag zelf dat je verlof krijgen kan.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #33 Gepost op: 30 april 2014, 19:40:37
Nou het heeft even mogen duren maar ook mijn regio gaat dit jaar weer meedoen. Ik heb inmiddels vrij gevraagd en een dienstvoertuig geregeld. Nu hopen dat het allemaal akkoord is.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
En ik heb eindelijk contact met de stichting.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Ik ben M10 op route Olifant. Van Slotervaart zknh naar Lucas-Andreas zknh naar Artis. Wordt de 2de keer dat ik deze route ga rijden.


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
IK heb te horen gekregen dat ik mee mag doen, samen met een collega komen we met 2 dienstbussen. Ik weet nog niet welke route en hoe of wat, dit krijg ik eind mei te horen is mij toegezegd. Het word voor mij de 1e keer en ik heb er veel zin in.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
KinderBeestFeest @StichtingKBF  ·  6 mei
Wie o wie?

  

KinderBeestFeest ‏@StichtingKBF  2 uur
@StichtingKBF We zijn echt dringend opzoek naar LC's! Heb je interesse, stuur ons een berichtje!


NYPD-K9 Tony

  • KNRM-beroeps(met VUT) / lid PVGNL/ Ch.Dierenambu
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
De PVGNL heeft ook geen uitnodiging van de KBF-organisatie gehad, alleen een verzoek van Artis zelf of we weer binnen de poorten willen staan. Dit laatste wordt natuurlijk gehonoreerd! Gekke is dat 1 van onze leden nu viavia het verzoek krijgt om mee te rijden in de stoet vanaf het Westfries Gasthuis met 2 a 3 auto's en dat hiervoor al toestemming is verleend door de organisatie. Wie het nog snapt mag het zeggen???


Gast

  • Gast
Om de colonne's niet zo lang te maken als voorgaande jaren is er vanuit de organisatie een regel opgesteld dat colonne-voertuigen minimaal 5 tot 6 passagiers moeten kunnen meenemen. De copcars voldoen daar niet aan.
Omdat het bijzondere karakter van deze voertuigen toch prima past in het beeld, en de historie, van het KBF ben o.a. ik gevraagd om een VIP kind op te halen (en dus geen deel van een colonne) of, daar waar er in colonne's niet voldoende voertuigen waren, eventueel daarmee te rijden.
Dat laatste past in het plaatje dat er PVGNL voertuigen alsnog gevraagd zijn, zou zomaar kunnen zijn dat er niet voldoende HV-voertuigen beschikbaar zijn.
Degene die daarover alles kan vertellen is de coördinator particulieren.