06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 06-06-2014 Kinderbeestfeest 2014 (Dreamnight at Artis) Amsterdam (NH)  (gelezen 210922 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Ik hou mijn hart vast voor de rekening die er komen gaat maar morgen weet ik het 100% zeker in ieder geval, en dan rij ik een "Special"  O0


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1272478 date=1401737311
Ik hou mijn hart vast voor de rekening die er komen gaat maar morgen weet ik het 100% zeker in ieder geval, en dan rij ik een "Special"  O0

Een extra dienst en dan is de rekening ook weer verleden tijd  98uiye
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Wederom route Hagedis vanaf het AMC, zin in!
Nurse powerrrrr


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
even een vraagje. Worden de stoeten nou ingekort?, & betekent dit dat er minder voertuigen zullen deelnemen? Of blijft dit voertuigaantal ongeveer gelijk, zoals voorgaande jaren? Hoeveel routes rijden er in totaal? En denken jullie dat het verschil met de optochten veel groter zal zijn dan eerst?

Vond juist de lange optochten met veel verschillende voertuigen mooi!
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Gast

  • Gast
Klopt, ze zijn ingekort


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1272516 date=1401784643
Klopt, ze zijn ingekort

Of gesplitst in twee aparte routes. Cobra '13 is nu Cobra en Wolf
Bever '13 is nu ook 2 collennes
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1272512 date=1401778427
even een vraagje. Worden de stoeten nou ingekort?, & betekent dit dat er minder voertuigen zullen deelnemen? Of blijft dit voertuigaantal ongeveer gelijk, zoals voorgaande jaren? Hoeveel routes rijden er in totaal? En denken jullie dat het verschil met de optochten veel groter zal zijn dan eerst?

Vond juist de lange optochten met veel verschillende voertuigen mooi!

Er zijn 27 stoetjes/colonnes in totaal.


NYPD-K9 Tony

  • KNRM-beroeps(met VUT) / lid PVGNL/ Ch.Dierenambu
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Even reagerend op de verwijzing naar meerdere Dreamnights;
Maandagavond stonden we als PVGNL met 4 motoren en 2 auto's bij het Dolfinarium, het was weer een prachtige happening met veel blije gezichten. Daar doe je het tenslotte voor!
A.s. vrijdagavond staan we in Artis met een aantal motoren en de 13e juni staan we in Blijdorp. Volop activiteiten dus maar nog steeds is het jammer dat we niet meerijden in de KBF-stoet. Dat is voor mij toch een beetje de "kers op de taart" als eigenaar van een bijzonder particulier voertuig.
Trouwens René mooi dat je alsnog een dienst hebt kunnen ruilen en een "special"kan doen!


Gast

  • Gast
Het had wat voeten in aarde, last-minute spanning of de Caprice wel afkwam maar mijn garage wist van vrijdag en heeft alles op alles gezet zodat ik hem gisteren kon ophalen!
Leuk dat mijn "zusje" NYPD Caprice ook daar stond, ook de gereedmaak-beurt voor a.s. vrijdag, die rijdt mee vanaf Hoorn?


NYPD-K9 Tony

  • KNRM-beroeps(met VUT) / lid PVGNL/ Ch.Dierenambu
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Klopt René, Mark en Nicky (Crown Vic van Leon) rijden vanaf het Westfries Gasthuis in de stoet mee. Weet niet of ze Artis binnenkomen. Het is wel de sleuteltijd voor de Copcars lijkt het, want naast jouw perikelen en Marks voorjaars/apkbeurt stond Ron met zijn Caprice ook bij de garage. Als ik het goed heb vanwege remmerij. Daarom was ie maandag met de Harley naar Harley----- ehh Harderwijk. De Penn State Harley van Herman is inmiddels in handen van familie van Ron en die was er ook bij.