Rijkswapen: ja het blauw vloekt inderdaad. Ik moet zeggen dat het me niet was opgevallen, ook niet toen ik een vers gestreepte auto in het echt zag.
De uitlijning midden in het raam is ook geregeld in de huisstijl (net zoals briefpapier: bovenste rand in het midden, de Rijksoverheid centraal boven de samenleving.. ik heb het niet verzonnen..
Drip: Landelijk heeft verdegro het contract gekregen, er zijn nog voertuigen uit de testfase met de silca drip. De drip op deze auto is van verdegro.
De bediening is trouwens wel verbeterd, voorheen moest alles met een pda met bluetooth verbinding, nu zitten de basis dingen (pijl links-pijl rechts-waarschuwingsteken met knipperlicht-volgen-stop-blokrijden) gewoon op de bediening van de zwaailichten.
en de zwaaibalk.. drama. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een persoonlijke relatie aan ten grondslag ligt.. Wel jammer, want de komende jaren krijgen wij dus weer auto's met verouderde lichtbalken erop, ipv een felle en energiezuinige ledbalk. Helaas heeft de werkvloer hier geen enkele invloed op: dit is hem, succes..