Nieuwe (bedachte) striping op (nieuwe) politievoertuigen

Auteur Topic: Nieuwe (bedachte) striping op (nieuwe) politievoertuigen  (gelezen 197865 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #350 Gepost op: 19 januari 2016, 20:24:45
Die Toyota is in meerdere series/programma's nu gespot. Is te huren van een particulier bedrijf. Niets officieels dus, maar staat niet verkeerd!
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


AVLS142

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
Reactie #351 Gepost op: 1 februari 2016, 22:17:13
Zojuist bovenstaande wagen gespot in dr. Deen. Kanaal max. Zag er mi zeer nice uit!


ZipperZapper

  • Gast
Reactie #352 Gepost op: 1 februari 2016, 23:24:53
Hallo,

Ik denk dat ik hier in het juiste onderdeel zit, zo niet, hoor ik het graag. De NPO serie Dokter Deen is momenteel weer op TV en de politieauto die daar wordt gebruikt, intrigeert me enorm. Het is namelijk een donkerblauw exemplaar met blauw-gele striping en Politie-logo's.

Persoonlijk vind ik het een erg mooi ding, past ook goed bij het nieuwe uniform. Maar ik kan er niets over vinden. Is het een echt exemplaar? Is dit ook daadwerkelijk de dienstwagen van Vlieland (waar de serie zich afspeelt)? Of is dit een zelf bedacht voertuig?







LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #353 Gepost op: 2 februari 2016, 00:24:06
Citaat van: AVLS142 link=msg=1403439 date=1454361433
Zojuist bovenstaande wagen gespot in dr. Deen. Kanaal max. Zag er mi zeer nice uit!
Die auto doet inmiddels volgens mij inmiddels iedere aflevering wel mee. Ik volg de serie niet maar iedere keer dat ik er op tv langs kom zie ik die auto.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #354 Gepost op: 2 februari 2016, 08:23:47
Citaat van: ZipperZapper link=msg=1403450 date=1454365493
Hallo,

Ik denk dat ik hier in het juiste onderdeel zit, zo niet, hoor ik het graag.

Er was al meer over dit voertuig geschreven, vandaar hier samengevoegd.

^RAdeR


ZipperZapper

  • Gast
Reactie #355 Gepost op: 2 februari 2016, 19:57:52
Citaat van: LSPD link=msg=1403455 date=1454369046
Die auto doet inmiddels volgens mij inmiddels iedere aflevering wel mee. Ik volg de serie niet maar iedere keer dat ik er op tv langs kom zie ik die auto.

Ja en nee, ze gebruiken er wel meerdere. Begin dit seizoen was het nog een VW namelijk. De Toyota is mooier.
Bedankt voor de verklaring!



DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #356 Gepost op: 3 februari 2016, 01:13:56
Van mij mogen ze echt bij de levering van de volgende aanbesteding deze kleurstelling gaan gebruiken :D , ik vind dit echt zoveel mooier en idd ook veel beter bij het nieuwe uniform passen. Gewenning voor burgers zal vrij snel gedaan zijn. (Vind die diplomatieke politie wagens in DH ook mooi trouwens, lijkt hier ook wel een beetje op).
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Swirly2000

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #357 Gepost op: 2 april 2016, 17:01:25
Vandaag gespot op de zwaailichtdag in Kerkrade !


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #358 Gepost op: 30 april 2016, 23:39:56



! No longer available

Prachtig gemaakt! De huidige, en nieuw bedachte striping op (als het aan mij lag) de toekomstige noodhulpvoertuigen.

Gemaakt door MOH aalsmeer. Mocht je GTA 5 op PC hebben kun je zijn mods ook zelf installeren en spelen.


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #359 Gepost op: 1 mei 2016, 17:08:45
Die secundaire striping vind ik sowieso bij alle hulpdiensten onzin. Wij hulpverleners zien misschien het verschil maar de burger niet. Je bent hulpdienst of niet, moet dat aan de striping te zien zijn? Ga dan geheel onherkenbare voertuigen rijden zoals bv VR Utrecht doet.