Inkijk in politiewerk (24/7 en andere politiekanalen)

Auteur Topic: Inkijk in politiewerk (24/7 en andere politiekanalen)  (gelezen 394458 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #20 Gepost op: 4 februari 2014, 01:07:31
beetje sensationeel. Maar wel meer realitisch dan "blik op de weg"

dus......  O0 Maar hou het reëel! Want een verkeerde indruk is zo gewekt  e050
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


DKAG

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 219
Reactie #21 Gepost op: 4 februari 2014, 05:59:17
Citaat van: moppersmurf link=msg=1242023 date=1391472451
beetje sensationeel. Maar wel meer realitisch dan "blik op de weg"

dus......  O0 Maar hou het reëel! Want een verkeerde indruk is zo gewekt  e050

Wat bedoel je precies met een verkeerde indruk?


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #22 Gepost op: 4 februari 2014, 08:42:15
Gok dat Mopper ermee bedoelt aan te geven dat niet de suggestie moet worden gewekt dat er dagelijks dit soort 'actie' wordt meegemaakt.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #23 Gepost op: 4 februari 2014, 11:10:28
Precies, ik lees op een aantal sites toch ook best wat negatieve reacties. In de trend van cowboys en zieltjeswinnen, dat is weer het andere uiterste wat je hiermee kunt bereiken.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #24 Gepost op: 4 februari 2014, 15:50:17
Citaat van: silque link=msg=1242072 date=1391508628
Precies, ik lees op een aantal sites toch ook best wat negatieve reacties. In de trend van cowboys en zieltjeswinnen, dat is weer het andere uiterste wat je hiermee kunt bereiken.

Dat hou je volgens mij altijd wel. Uiteindelijk doe je het nooit goed. Dat geldt hier ook mee. Met Unit Luchtvaart zie je ook alleen maar de spannende en mooie momenten. Mooie televisie dus! Ik ben voor.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #25 Gepost op: 4 februari 2014, 17:56:21
het youtube project van PRO 24/7 is bedoeld om de mogelijkheden van youtube voor de politie te onderzoeken voor noodhulp en wijkzorg op lokaal gebied. Daarbij moet je denken aan een inkijk voor burgers in onze dagdagelijkse werkzaamheden o.a. om meer inzicht te geven in alle facetten van het politiewerk (straatwerk): " Hoe gaat de politie met (mijn) meldingen om? Waar krijgen ze in hun werk mee te maken?" enz. Preventie zal hier ook onderdeel van uit gaan maken. Het betreft een pilot waarbij zorgvuldigheid bij het tonen van de beelden voorop staat. Onze youtubevideo's worden in deze fase dan ook pas geplaatst na goedkeuring van het Openbaar Ministerie en de Eenheidsleiding van de politie Rotterdam.
Met Vriendelijke Groet.....


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #26 Gepost op: 4 februari 2014, 18:13:25
Ik vind het een prima idee en goed om een keer te laten zien waar de Politie mee te maken krijgt.

Waar ik me een beetje aan stoor is de montage, die kan beter in mijn ogen.
Het is nu te flitsend, er komt linksonder in beeld klein te staan waarover het gaat, als je kijken wilt valt dit haast niet op. (tegelijkertijd tekst en beeld). Voor de wat ouderen zal dit filmpje soms niet duidelijk zijn waarover het gaat.

Breng de beelden wat rustiger, met duidelijke vooraankondiging. Volgens mij heb je dan een hartstikke mooi filmpje waar heel NL duidelijk gemaakt wordt wat de Politie doet.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #27 Gepost op: 4 februari 2014, 20:08:03
Citaat van: skippy02 link=msg=1242165 date=1391534005
Ik vind het een prima idee en goed om een keer te laten zien waar de Politie mee te maken krijgt.

Waar ik me een beetje aan stoor is de montage, die kan beter in mijn ogen.
Het is nu te flitsend, er komt linksonder in beeld klein te staan waarover het gaat, als je kijken wilt valt dit haast niet op. (tegelijkertijd tekst en beeld). Voor de wat ouderen zal dit filmpje soms niet duidelijk zijn waarover het gaat.

Breng de beelden wat rustiger, met duidelijke vooraankondiging. Volgens mij heb je dan een hartstikke mooi filmpje waar heel NL duidelijk gemaakt wordt wat de Politie doet.

Dit is alleen ff de promo ;)
Met Vriendelijke Groet.....


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #28 Gepost op: 4 februari 2014, 21:34:19
Citaat van: jeffrey010 link=msg=1242201 date=1391540883
Dit is alleen ff de promo ;)

Ok, prima.  O0
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


goud3634

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 197
Reactie #29 Gepost op: 5 februari 2014, 22:30:57
Beelden zijn idd een promo, eind vorig jaar al wat beelden mogen zien van diverse video's bij een bewonersavond over dit soort video's mogelijk binnenkort zullen er na goedkeuring meer online komen.