On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen

Auteur Topic: On-board video's van Nederlandse hulpverleningsvoertuigen  (gelezen 773398 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #1140 Gepost op: 20 september 2011, 19:32:48
aparte actie van de bev om de sirene aan te zetten en dan nog wel vlak voor zijn gesprek met de AC ook, hierdoor hoort hij maar de helft. kan de chauffeur dit niet zelf, vind het persoonlijk verschrikkelijk irri als mn bev aan de sirene zou zit ik ben als ch verantwoordelijk voor die knoppen niet hij!

Kan er niks aan doen maar vind het allemaal maar er chaotische overkomen.
ACH & HBT


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #1141 Gepost op: 20 september 2011, 19:41:44
aparte actie van de bev om de sirene aan te zetten en dan nog wel vlak voor zijn gesprek met de AC ook, hierdoor hoort hij maar de helft. kan de chauffeur dit niet zelf, vind het persoonlijk verschrikkelijk irri als mn bev aan de sirene zou zit ik ben als ch verantwoordelijk voor die knoppen niet hij!

Kan er niks aan doen maar vind het allemaal maar er chaotische overkomen.

Dacht precies hetzelfde  ;D Iedereen moet met je poten van mijn schakelaars afblijven  >:( Mijn verantwoordelijkheid, dus ik bepaald wanneer wat aangaat.

De spreeksleutel van de mobilofoon zit overigens erg onhandig, de chauffeur is ook met van alles en nog wat bezig. Ziet er erg chaotisch uit inderdaad


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #1142 Gepost op: 20 september 2011, 19:44:39
idd een rare actie, laat hem zich met zn eigen dingen bezighouden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1143 Gepost op: 20 september 2011, 20:32:21
aparte actie van de bev om de sirene aan te zetten en dan nog wel vlak voor zijn gesprek met de AC ook, hierdoor hoort hij maar de helft. kan de chauffeur dit niet zelf, vind het persoonlijk verschrikkelijk irri als mn bev aan de sirene zou zit ik ben als ch verantwoordelijk voor die knoppen niet hij!

Het ziet er inderdaad wat apart uit, terwijl er bij andere diensten juist op gehamerd wordt dat de bestuurder zich bezig houdt met rijden en de bijrijder met de rest (ogs, communicatie, navigatie etc.)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #1144 Gepost op: 20 september 2011, 22:05:53
Het ziet er inderdaad wat apart uit, terwijl er bij andere diensten juist op gehamerd wordt dat de bestuurder zich bezig houdt met rijden en de bijrijder met de rest (ogs, communicatie, navigatie etc.)
Maar dan is de bijrijder zelf ook getraind op het rijden met OGS. Bij de brandweer hebben ze niet allemaal een aparte rijopleiding genuttigd. Denk dat daar het verschil zit?


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #1145 Gepost op: 20 september 2011, 22:49:16
Twee bevelvoerders voorin, vermoedelijk ook beide uitrukchauffeur. Als de BVD aan de knoppen van de sirene etc zit, zal de chauffeur wel de inzet bepaald hebben... ;)
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #1146 Gepost op: 20 september 2011, 23:02:41
Twee bevelvoerders voorin, vermoedelijk ook beide uitrukchauffeur. Als de BVD aan de knoppen van de sirene etc zit, zal de chauffeur wel de inzet bepaald hebben... ;)

vrijwilligers he....


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1147 Gepost op: 20 september 2011, 23:06:34
Twee bevelvoerders voorin, vermoedelijk ook beide uitrukchauffeur. Als de BVD aan de knoppen van de sirene etc zit, zal de chauffeur wel de inzet bepaald hebben... ;)

De BV/chauf stapt uit als ze bij de eerste auto aankomen en daarna komt er een manschap/chauf achter het stuur zitten. Of hij heeft snel zijn oranje flap van zijn jas afgehaald.


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #1148 Gepost op: 23 september 2011, 13:37:24
vrijwilligers he....

wat wil je hier precies mee zeggen??
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #1149 Gepost op: 23 september 2011, 13:59:02
En maken ze daar nu als brandweermensen foto's binnen in het pand en publiceren die later in hun filmpje ?
Sorry; kon het niet laten  98uiye

Peen
Redacteur van