Redvoertuig gealarmeerd bij elke gebouwbrand

Auteur Topic: Redvoertuig gealarmeerd bij elke gebouwbrand  (gelezen 66986 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #100 Gepost op: 13 november 2014, 16:05:41
Wij zitten nu te hopen op een nieuwe versie van Citygis/Tensing Gis, waarin je dus ook kunt kiezen voor streetview. Ik gebruik streetview vaak, maar dat is niet altijd even snel op onze systemen..

Mooie verheldering trouwens, Vuurvlieg ;)


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Reactie #101 Gepost op: 4 december 2014, 12:01:46
Citaat van: Peter71 link=msg=1265918 date=1399574872
Lijkt me niet meer dan logisch dat als de bevelvoerder besluit dat hij het redvoertuig mee laat rijden, dat dit gewoon gebeurt.
In het kader van het schoppen van dit topic:
- Is het niet zo dat de dekkingsgebieden van de RV's vaak verschillen van de dekkingsgebieden van de TS-en op eenzelfde kazerne? Volgens mij is het mogelijk dat een incident plaats vind in het dekkingsgebied van de TS van kazerne a, terwijl dit incident zich bevind in het dekkingsgebied van de AL van kazerne b. Het op eigen initiatief meenemen van de AL van kazerne a kan de restdekking voor de RV's dan redelijk op de schop gooien.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #102 Gepost op: 4 december 2014, 16:15:40
Volgens mij zou dit niet moeten kunnen gebeuren, aangezien men dan weet dat er in dat andere dekkingsgebied ook een RV staat, en men daar wel rekening mee zal houden. Ik had het toen meer over incidenten in de eigen gemeente. ;)