Wat hebben jullie op zak?

Auteur Topic: Wat hebben jullie op zak?  (gelezen 22342 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NicoHeerlen

  • Nederlands Rode Kruis afdeling Brunssum eo.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
  • Verkeersregelaar
    • Facebook Profiel
Reactie #20 Gepost op: 19 maart 2014, 16:25:55
Citaat van: ir. Auditor link=msg=1248946 date=1394278644
ik ben veel te lui om die tas helemaal open te moeten maken voor een simpel pleistertje..... 98uiye best wel erg eigenlijk. Helaas vergeet ik dat wel iedere keer, dus denk ik er pas aan als de eerste persoon me er om vraagt. Dan moet de tas toch open (en stop ik er meteen ook een paar in een jaszak.)

Lui als ik ben mogen ze vaak nog zelf plakken ook!

Tsja.. als ze vragen om een pleister.. krijgen ze, maar hebben niet gevraagd om hem te plakken haha. Wordt alleen wat minder als ze niet tegen bloed kunnen... och.. tsja.. dan zijn wij er weer ;).
Met Vriendelijke Groet,  Nico Beckers  P.s. berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #21 Gepost op: 9 april 2014, 21:30:49
Ik ben niet zo van de lijstjes hie rop t forum maar ik ga er maar es kort voor zitten: Op mn werk (ambu) snelkoppelriem (zoals politie ook wel heeft) met D ring voor maglite (ja die hebben we nog steeds in de ambu liggen) verder heuptasje met ruimte voor kocher, verbandschaar of ene kleine traumaschaar,2 groene en 2 oranje venflons, 2 pupillampjes en een pen. Verder een tasje voor een kleine LED zaklamp, clip om P2000 pieper in de hangen, telefoontas voor de dienst GSM, portofoontas voor de C2000 porto. In de werkbroek nopg stethoscoop, handschoenen, opschrijfboekje, 2 stuwbanden, e.d.

heel wat spullen nu ik t opschrijf, maar ik heb toch iever iets te veel dan te weinig mee   ;) En het minimalistisch aanvullen van de ambu laat ik wel aan mn collega's over.  ;)

prive heb ik wat Betadine en snelverband en pleisters en handschoenen in mn rugzak zitten, naast een ehbo/ALS tas in mn auto.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #22 Gepost op: 9 april 2014, 22:31:52
In 12 jaar vanalles op zak gehad maar tegenwoordig laten we het hier bij:

Handschoenen, pen, notitie boekje, zaklampje
Nurse powerrrrr


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #23 Gepost op: 9 juni 2014, 12:51:20
Op de OK heb ik deze spulletjes:

- zakboekje
- rol tape
- schaar
- zaklampje
- klein multitool
- pen
- stift
- oranje infuusnaald
- paar euro's
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #24 Gepost op: 17 juli 2014, 03:24:54
Rolletje tape, pen, notitieblokje, een bult handschoenen en dat is het wel... eigen telefoon meestal nog en een portemonnee en mijn sleutels/tagsverzameling van de baas
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Reactie #25 Gepost op: 29 september 2014, 21:18:38
Vaak een paar handschoenen. 's Winters soms een rescuedeken. 1 keer nodig gehad en mooi een nieuw exemplaar uit de ambu gekregen.  :)


beantsje

  • Baco/EHBO'er TT-circuit, LOTUS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #26 Gepost op: 4 januari 2015, 11:23:20
Leatherman Raptor. Superding!

Op het circuit hebben we een klein heuptasje, maar ik heb altijd handschoenen + driekante doek + steriel gaasje in mijn broekzak. Meer dan 1 gaasje is echt niet nodig, dan is er toch al professionele hulp bij.


beantsje

  • Baco/EHBO'er TT-circuit, LOTUS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #27 Gepost op: 4 januari 2015, 11:24:00
Citaat van: Jim link=msg=1274608 date=1402311080
Op de OK heb ik deze spulletjes:

- zakboekje
- rol tape
- schaar
- zaklampje
- klein multitool
- pen
- stift
- oranje infuusnaald
- paar euro's

Vanwaar de euro's?


RonaldLoermans

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
    • Ehbo-winkel
Reactie #28 Gepost op: 4 januari 2015, 12:38:33
Het ligt aan de inzet, maar meestal heel simpel. Handschoenen, gaasje en zaklampje.
Instructeur EHBO, BHV, Reanimatie http://www.loermansopleidingen.nl Leverancier van EHBO, BHV en Veiligheidproducten http://www.ehbo-winkel.nl


Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Reactie #29 Gepost op: 4 januari 2015, 13:59:59
Tijdens een inzet heb ik aan me riem:
- holster met leatherman raptor erin, setje handschoenen, en pincetten (eentje platte punt, een scherpe punt)
- Hoesje met kiss of life
- portofoon (en soms zelfs 2)
- Pagerholster
- holster met multitool erin

In me kniezakken heb ik links een lading handschoenen, en rechts notitieblokje etc.
In me borstzakje van mijn polo draag ik vaak de consumptiebonnetjes en heb ik altijd persoonlijke gehoorbescherming
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-