Wat hebben jullie op zak?

Auteur Topic: Wat hebben jullie op zak?  (gelezen 22290 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #40 Gepost op: 12 augustus 2015, 13:25:54
Ik had vaak een koppelriem met tich tasjes met van alles en nog wat...
1. draagt niet fijn met de huidige rode kruis kleding.
2. ik had zoveel om me heen dat als ik ging zitten de koppel eerst af moest.

Ik hou het mooi bij 1 holster met verbandschaar, kledingschaar, lampje, handschoenen, oordopjes, pennen, bloknootje en een stift.
Daarnaast soms een porto hangt er maar net vanaf wie er naast je loopt.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #41 Gepost op: 12 augustus 2015, 13:47:19
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1366810 date=1439378754
Ik had vaak een koppelriem met tich tasjes met van alles en nog wat...
1. draagt niet fijn met de huidige rode kruis kleding.
2. ik had zoveel om me heen dat als ik ging zitten de koppel eerst af moest.

Ik hou het mooi bij 1 holster met verbandschaar, kledingschaar, lampje, handschoenen, oordopjes, pennen, bloknootje en een stift.
Daarnaast soms een porto hangt er maar net vanaf wie er naast je loopt.

Koppelriem heb ik ook om, zit een Rescue tool aan van Victorinox, O-light, portohouder en een tasje waar ik 2 paar handschoenen in heb. (polo in je shirt doen, kan je prima koppel om hebben. En als je het een beetje slim indeelt kan je prima zitten met de koppelriem om.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #42 Gepost op: 12 augustus 2015, 14:03:40
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1366817 date=1439380039
Koppelriem heb ik ook om, zit een Rescue tool aan van Victorinox, O-light, portohouder en een tasje waar ik 2 paar handschoenen in heb. (polo in je shirt doen, kan je prima koppel om hebben. En als je het een beetje slim indeelt kan je prima zitten met de koppelriem om.
De rk jassen zijn voor mij als klein manneke te groot. komen tot aan de knie. Om dan een koppel om te hebben is zinloos.
Maar als het bij jou wel werkt, prima toch!
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #43 Gepost op: 12 augustus 2015, 14:14:58
Citaat van: Red Cross Medic link=msg=1366822 date=1439381020
De rk jassen zijn voor mij als klein manneke te groot. komen tot aan de knie. Om dan een koppel om te hebben is zinloos.
Maar als het bij jou wel werkt, prima toch!

Klopt, de oude jassen waren inderdaad niks met een koppel om, gelukkig had ik zelfs midden winter bijna nooit de jas aan haha. Meestal was de bodywarmer die erin zat warm genoeg. Nu heb ik een jas die tot op de heup komt, dus dat is wel fijn, koppel komt er zo onderuit.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel