ai ai die politie

Auteur Topic: ai ai die politie  (gelezen 5878 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 21 juni 2005, 12:53:05
Nou. Dan had de politie toch niets gedaan?

Krijg je achteraf weer gezeik dat de politie niet had ingegrepen. ::)

Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland zit. Maar kermissen hier in de regio horen nu niet bij de gezelligste. Omdat er altijd bepaalde mensen zijn die het moeten verstieren voor de rest. Erg jammer.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 21 juni 2005, 12:53:45
Nou. Dan had de politie toch niets gedaan?

Krijg je achteraf weer gezeik dat de politie niet had ingegrepen. ::)

Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland zit. Maar kermissen hier in de regio horen nu niet bij de gezelligste. Omdat er altijd bepaalde mensen zijn die het moeten verstieren voor de rest. Erg jammer.

ik herken echt veel hier, gelukkig is het hier niet het enige dorp waar de kermis altijd zo afloopt
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 21 juni 2005, 13:05:06
Wat  onze kermisklant vergeet is dat een kermis opgehangen is aan een vergunning,waarin staat tot hoe laat de kermis open mag zijn en dus tot die tijd herrie mag maken.Dat mag dan een 15 minuten uitlopen,maar dan moet het wel afgelopen zijn.Gebeurt dat niet,dan komt het handhaven van de vergunning.Dus dan komt de politie eens gezellig langs.

En die vertellen dan dat de boel moet sluiten,kun je 1 of 2x dat negeren.Maar daarna wordt de boel toch wel serieus,en gaat de politie op de strepen staan en dat vindt ik volkomen terecht.
Als er dan nog een stel opgeschoten pubertjes de boel denken te verzieken en zich daarmee gaan bemoeien.Tja,veeg dan die hele kermis leeg,einde verhaal.Zou me niets verbazen als daar volgend jaar geen kermis is,of een kermis die helemaal vasthangt aan regels.te danken aan die brave jeugd  :-X


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2005, 18:06:39
Wat onze kermisklant vergeet is dat een kermis opgehangen is aan een vergunning,waarin staat tot hoe laat de kermis open mag zijn en dus tot die tijd herrie mag maken.Dat mag dan een 15 minuten uitlopen,maar dan moet het wel afgelopen zijn.Gebeurt dat niet,dan komt het handhaven van de vergunning.Dus dan komt de politie eens gezellig langs.

En die vertellen dan dat de boel moet sluiten,kun je 1 of 2x dat negeren.Maar daarna wordt de boel toch wel serieus,en gaat de politie op de strepen staan en dat vindt ik volkomen terecht.
Als er dan nog een stel opgeschoten pubertjes de boel denken te verzieken en zich daarmee gaan bemoeien.Tja,veeg dan die hele kermis leeg,einde verhaal.Zou me niets verbazen als daar volgend jaar geen kermis is,of een kermis die helemaal vasthangt aan regels.te danken aan die brave jeugd :-X
Dit was een door de politie opgelegde sluiting, omdat er dus een broeierige sfeer ontstond, en om dus te voorkomen dat het uit de hand zou lopen.... helaas is dat verkeerd uitgepakt om de door mij hierboven genoemde redenen.. ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #14 Gepost op: 24 juni 2005, 18:53:37
Iemand leest een krantenbericht, meent de wijsheid in pacht te hebben, plaatst het bericht hier en heeft al een oordeel klaar 'de politie was fout'.

Het zal weer een gevalletje zijn geweest van 'met z'n alleen de platte petten belagen die een vechtpartij komt sussen'. Tsja, en dan komen de helmpjes de boel even 'sussen'. Zo gaat dat nu eenmaal.

Maar dan heb je er dus wel eerst zelf om gevraagd door a) beginnen te vechten en b) de agenten te belagen die de boel komen te sussen!!!

Ik hoor op die kermissite,waarnaar een link op dit forum staat, overigens niemand zeggen dat het maar eens uit moet zijn met bepaalde soorten jeugd die telkens weer de sfeer op allerlei kermissen weten te verpesten. Ik lees alleen maar wat opmerkingen c.q. scheldpartijen op een GeenStijl.nl 'niveau' over het optreden van de politie.

Wel van een van de inzenders een openlijke bedreiging gelezen dat als ie ooit een agent van links een kruising op ziet rijden, hij 'm wel even zal aanrijden. Moet je een site waar een aantal van dat soort types huizen eigenlijk wel serieus nemen?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 24 juni 2005, 23:08:45
Iemand leest een krantenbericht, meent de wijsheid in pacht te hebben, plaatst het bericht hier en heeft al een oordeel klaar 'de politie was fout'.

Het zal weer een gevalletje zijn geweest van 'met z'n alleen de platte petten belagen die een vechtpartij komt sussen'. Tsja, en dan komen de helmpjes de boel even 'sussen'. Zo gaat dat nu eenmaal.

Maar dan heb je er dus wel eerst zelf om gevraagd door a) beginnen te vechten en b) de agenten te belagen die de boel komen te sussen!!!

Ik hoor op die kermissite,waarnaar een link op dit forum staat, overigens niemand zeggen dat het maar eens uit moet zijn met bepaalde soorten jeugd die telkens weer de sfeer op allerlei kermissen weten te verpesten. Ik lees alleen maar wat opmerkingen c.q. scheldpartijen op een GeenStijl.nl 'niveau' over het optreden van de politie.

Wel van een van de inzenders een openlijke bedreiging gelezen dat als ie ooit een agent van links een kruising op ziet rijden, hij 'm wel even zal aanrijden. Moet je een site waar een aantal van dat soort types huizen eigenlijk wel serieus nemen?


Ik heb daar ook zitten lezen.... maar heb niet eens de moiete genomen om me te registreren om te reageren.... zitten best een aantal "droevige figuren" tussen...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


polypandre

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2005, 00:46:12
zeer triest dat dit allemaal gebeurd is t,is gewoon belachelijk dat de politie zo reageerde en met zoveel machtvertoon het kermis terein schoon veegde waar weer de verkeerde mensen klappen hebben gekregen
ze moesten gewoon die twee marokanen van 14 jaar gepakt hebben dan was dit niet zo uit de hand gelopen


Roberto J

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 25 juni 2005, 09:45:04
Wat er ook gebeurt,voor sommigen op dit forum heeft de politie altijd gelijk!
Ja en als er dan op een ander forum iets genuanceerder tegen één en ander wordt aangekeken (mag dat als vrouwen door ME worden mishandeld?)zitten er uiteraard allemaal "droevige figuren!"
Ach,het is altijd:"wiens brood men eet,wiens taal men spreekt"! ,als dit voor íemand geldt is het wel voor een politiemens!
Probeer eens uit die tunnelblik te komen en geef toe dat er hier fouten zijn gemaakt en fouten maken is menselijk
Maar of bij bepaalde lieden in uniform de term menselijk nog wel kan worden gebruikt is misschien wel de vraag


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #18 Gepost op: 25 juni 2005, 10:25:26
Ja en als er dan op een ander forum iets genuanceerder tegen één en ander wordt aangekeken......"

Dat is het nou net, gebeurde dat maar genuanceerd, maar het ZE dit en ZE dat vliegen je daar om de oren. ZE deugen allemaal niet etc. Er was er zelfs eentje (ene Windmill) die dreigt politiemensen van hun sokken te rijden als ie ze tegen komt. Vind je het dan gek dat er daar wat van wordt gezegd?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


kermis

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 25 juni 2005, 11:27:27
Wat is dit een triest forum zeg...... Mensen die duidelijk niks om handen hebben, net als die wouten. Bang voor twee jongetjes, dat is nou onze pliesie. Maar wel staken, omdat ze nog niet genoeg krijgen voor dat ondankbare werk waard de maatschapij niet op zit te wachten. Kermismensen werken tenminste hard voor hun brood, daar kunnen jullie gezaglose dienders nog een een voorbeeld aan nemen.

Kermisfan

PS Ook als i van rechts komt hoor