7 doden bij verkeersongeval en autobrand op E-314 - Zonhoven (B) 08-03-2014

Auteur Topic: 7 doden bij verkeersongeval en autobrand op E-314 - Zonhoven (B) 08-03-2014  (gelezen 15796 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915
De namen werden vrijgegeven:

Wageneire Ilkay (15 jaar)
Crits Melanie (15 jaar)
Knaapen Laura (16 jaar)
Toujour Frea (16 jaar)
Troffaes Matthias (20 jaar)
Seys Wouter (22 jaar)
Loots Mitch (23 jaar)


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,306
BMW maakt geen 7zitters...


Asterix 900

  • Railsector België & ex-centralist 112 België
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 915


Wilbert

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Andre, BMW maakt weldegelijk 7-zitters. De BMW X5 kan je met twee extra stoelen bestellen.


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,306
Ik dacht dat die SUV alleen met 5 plaatsen beschikbaar was, bedankt voor de correctie. (zo te zien op de foto's wat er nog van over is lijkt het te gaan om een 3-serie).


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Is dit nu de juiste plek om te discussiëren of de BMW nu 5 of 7 plekken heeft.
7 jonge mensen hebben het leven verloren bij een ongeval.
Al had de wagen 7 stoelen, dan nog is het verschrikkelijk.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,306
Waar het mij om ging is dat er hier een (doelbewust?0 risico is genomen door met meer personen in een voertuig is getaop dat wettelijk is toegestaan. (en nr 7 bleek in de kofferbak te liggen...).


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geďnteresseerde
"’Vergeef me’. Meer heb ik niet meer tegen hen kunnen zeggen"

Fernando Musso uit Houthalen heeft het nog erg moeilijk na het ongeval van zaterdagochtend op de E314. Hij probeerde - samen met enkele anderen - het brandende voertuig te blussen, maar moest uiteindelijk wijken voor de hitte van de vlammenzee. Gisteren ging hij terug naar de plek van het drama om er bloemen neer te leggen.
“In de nacht van vrijdag op zaterdag kwam ik samen met mijn vriendenterug van een feestje, toen we aan de overkant van de rijbaan pots een vuurgloed zagen”, doet Fernando zijn verhaal.

We zijn meteen gestopt, en de snelweg overgelopen. Daar bleek het om een brandende personenwagen te gaan. We deden alles wat we konden met onze brandblusser en we probeerden al de andere automobilisten tegen te houden. We hebben zeven brandblussers leeg gespoten op het wrak."

“Eén jongen riep ons vanuit het wrak nog toe”, zucht Fernando geëmotioneerd. “Maar we geraakten gewoonweg niet tot bij hem. Zó heet was de gloed rond de wagen. ’Vergeef me’ heb ik nog tegen hem en de andere jongeren gezegd. Even later kwam er helemaal geen reactie meer uit het wrak...”




En dan zonder woorden, foto's op hbvl.be

Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Citaat van: André Welten link=msg=1249400 date=1394402137
Waar het mij om ging is dat er hier een (doelbewust?0 risico is genomen door met meer personen in een voertuig is getaop dat wettelijk is toegestaan. (en nr 7 bleek in de kofferbak te liggen...).

Ga het ze even vragen...........lekker belangrijk.......... 98uiye

Vind je het nu echt interessant om een heel topic te vervuilen met dit geneuzel??
1:87 modelletjes:  


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: r.bles link=msg=1249476 date=1394446454
Ga het ze even vragen...........lekker belangrijk.......... 98uiye

Vind je het nu echt interessant om een heel topic te vervuilen met dit geneuzel??

Gevoelsmatig zeg ik, je hebt gelijk en het stoort me ook. Toen ik van de week de vraag las had ik ook zo iets van waar beginnen we nu weer over. Anderzijds zitten we op een HV forum waar de interesse voor dit soort vragen nou eenmaal is. Lastig....
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.