Helikopters (algemeen)

Auteur Topic: Helikopters (algemeen)  (gelezen 513849 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #1640 Gepost op: 25 mei 2009, 00:18:13
Mooie foto`s Roy! We zijn elkaar misgelopen, ik was er namelijk ook :P
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #1641 Gepost op: 25 mei 2009, 01:54:17
Dat zijn mooie plaatjes hoor ... iemand al enig idee waar de antenne's en de blokjes voor zijn van de eerdere foto's?


Op die van belgie zijn de zwarte boven en de witte onder de vooruit volgens mij kabelsnijders.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #1642 Gepost op: 25 mei 2009, 15:48:12
Op die van belgie zijn de zwarte boven en de witte onder de vooruit volgens mij kabelsnijders.

Dat is correct!

@Roy:

Zijn weer strakke plaatjes geworden kerel ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1643 Gepost op: 25 mei 2009, 16:37:37
Wat is het verschil tussen een belgische MD politie heli en de MD die Nederland een tijd geleden besteld had...  ::) ???


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #1644 Gepost op: 25 mei 2009, 22:24:08
Wat is het verschil tussen een belgische MD politie heli en de MD die Nederland een tijd geleden besteld had...  ::) ???

Dat de belgen iets slimmer zijn als de nederlands met de aanschaf van heli`s :-X

@ CMKmaat, Robin en roy, thnx!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1645 Gepost op: 25 mei 2009, 22:29:48
Dat de belgen iets slimmer zijn als de nederlands met de aanschaf van heli`s :-X

@ CMKmaat, Robin en roy, thnx!

Of had Nederland weer onmogelijke eisen gesteld?


Gast

  • Gast
Reactie #1646 Gepost op: 25 mei 2009, 23:25:53
Geen onmogelijke eisen maar, als ik het mij goed herinner, was de benodigde en gewenste hoeveelheid apparatuur dusdanig aan het gewicht dat het de specs van de heli oversteeg en er een nieuwe keuring voor de heli ansich nodig zou worden.
Maar, wederom, als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten was het opnieuw bekijken van welke apparatuur dan wél en níet de knoop waarop het doorhakken strandde.


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #1647 Gepost op: 26 mei 2009, 14:01:36
Geen onmogelijke eisen maar, als ik het mij goed herinner, was de benodigde en gewenste hoeveelheid apparatuur dusdanig aan het gewicht dat het de specs van de heli oversteeg en er een nieuwe keuring voor de heli ansich nodig zou worden.
Maar, wederom, als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten was het opnieuw bekijken van welke apparatuur dan wél en níet de knoop waarop het doorhakken strandde.


Dan mag ik jou complimenteren met het feit dat je nog een goed geheugen hebt  haha  O0
Want volgens mijn research klopt jou antwoord wel  ::) !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #1648 Gepost op: 26 mei 2009, 17:22:59
Geen onmogelijke eisen maar, als ik het mij goed herinner, was de benodigde en gewenste hoeveelheid apparatuur dusdanig aan het gewicht dat het de specs van de heli oversteeg en er een nieuwe keuring voor de heli ansich nodig zou worden.
Maar, wederom, als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten was het opnieuw bekijken van welke apparatuur dan wél en níet de knoop waarop het doorhakken strandde.


Welke apparatuur wilden de Nederlanders dan mee nemen die de Belgen nu (niet) missen?  :)


RoyLL3

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 321
Reactie #1649 Gepost op: 26 mei 2009, 19:08:36
Welke apparatuur wilden de Nederlanders dan mee nemen die de Belgen nu (niet) missen?  :)

Scherp, aangezien een FLIR en Sunlight ook gewoon op de MD Explorer van de Belgen past...