Helikopters (algemeen)

Auteur Topic: Helikopters (algemeen)  (gelezen 518210 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #780 Gepost op: 15 april 2007, 11:12:23
Stonden gestationeerd op Valkenburg....  :)


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #781 Gepost op: 15 april 2007, 12:37:00
Hier nog wat afbeeldingen van de Japanese Lockheed P3 Orion vliegtuigen. om het af te leren.

[verwijderd door de beheerder]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #782 Gepost op: 15 april 2007, 12:37:52
En nog één in de oude kleurenstelling.

[verwijderd door de beheerder]
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #783 Gepost op: 15 april 2007, 12:41:20
Schitterende foto's Louis! O0 Mooie kisten hebben ze daar in Japan, zal ik toch nog eens naar toe moeten. ;D
Groeten, Colin


Crashtender

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,172
Reactie #784 Gepost op: 15 april 2007, 13:31:06

En een vlucht van drie Lockheed P3 Orion patrouillevliegtuigen. Hadden we die vroeger ook niet.  ???

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat defensie de Orions heeft afgestoten. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer...... En zoals ze bij "Dit was het nieuws" altijd zeggen: "Gelukkig hebben we de foto's nog".
Reageer in een crisissituatie met kalmte en bedenk in een kalme periode dat er altijd weer ergens een crisis in de maak is.


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #785 Gepost op: 15 april 2007, 18:46:17
Topic is toch helikopter ? geen vliegtuig maar dat even achter wegen, hier paar foto`s van de PH-MAA bij een inzet in krimpen aan de ijssel vanmiddag.










Greetz roy


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #786 Gepost op: 15 april 2007, 20:55:20
Topic is toch helikopter ? geen vliegtuig maar dat even achter wegen, hier paar foto`s van de PH-MAA bij een inzet in krimpen aan de ijssel vanmiddag.
Greetz roy

Inderdaad, maar volgens mij doen de vliegtuigen op de foto's van Louis ook hulpverleningstaken. ;) En om nu ook een apart topic te openen over vliegtuigen....misschien de naam van het topic wijzigen in foto's van helikopters/vliegtuigen met hulpverleningstaken?

En bovendien zie ik liever de foto's die Louis post dan de zoveelste foto van de lifeliner, maar dat is persoonlijk. :P Desalniettemin weer mooie platen Roy. O0
Groeten, Colin


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #787 Gepost op: 15 april 2007, 21:22:09
Colin,

Je hebt wel degelijk gelijk en ik vind de plaaten ook zeer mooi, hopelijk word de naam snel veranderd ;) Ik doe eigenlijk alleen maar aan MMT/AMbu fotografie dus van mij zal je weinig anders dan geel zien 8) O0
En bedankt voor het compliment ;) O0


greetz roy


Michelle1983

  • Gast
Reactie #788 Gepost op: 16 april 2007, 15:09:28
Ik geef toe, het zijn foto's van ver weg (heb maar 3x zoom dus beter dan dit werd het niet) maar toch dan twee foto's van de LL1 op zijn standplaats om de hegemonie van de LL2 te doorbreken ;). Vanaf de De Boelelaan (kunt nog net twee leden van het MMT zien, was net een inzet geannuleerd):



Vanaf de Buitenveldertselaan ter hoogte van Gustav Mahlerlaan:


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #789 Gepost op: 16 april 2007, 15:17:22
Desalniettemin erg leuke plaatjes michelle O0