Justitie DJI / DV&O

Auteur Topic: Justitie DJI / DV&O  (gelezen 163214 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #50 Gepost op: 15 mei 2009, 19:54:58


Dienst : Justitie (DV&O)
Afdeling : Dienst Vervoer en Ondersteuning
Kenteken : 40-VZJ-4
Merk : Mercedes
Type : 318 CDI
Bijzonderheden : Nieuwe huisstyle van DV&O

mvg

roy


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #51 Gepost op: 16 mei 2009, 00:06:54


Dienst : Justitie (DV&O)
Afdeling : Dienst Vervoer en Ondersteuning
Kenteken : 40-VZJ-4
Merk : Mercedes
Type : 318 CDI
Bijzonderheden : Nieuwe huisstyle van DV&O

mvg

roy

Ook nog wat foto's:










Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #52 Gepost op: 9 augustus 2009, 10:58:49
Wat me opvalt, is dat ik de afgelopen weken zowel in Dordrecht, Rotterdam als in Den Haag een geheel witte Sprinter heb zien rijden van DVO, zonder oude of nieuwe striping. Wel met blauwe flitsers. En ze waren ook in dienst. Alle keren naderden ze de plaatselijke rechtbank. Ben wel benieuwd of dat een (of meerdere) voertuig was dat oude striping heeft gehad, ontstickerd is en nu in afwachting is van nieuwe rijksstriping (en kennelijk ondertussen gewoon gebruikt wordt) of dat er ook "onopvallende" witte Sprinters rijden...
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #53 Gepost op: 9 augustus 2009, 12:15:54
Wat me opvalt, is dat ik de afgelopen weken zowel in Dordrecht, Rotterdam als in Den Haag een geheel witte Sprinter heb zien rijden van DVO, zonder oude of nieuwe striping. Wel met blauwe flitsers. En ze waren ook in dienst. Alle keren naderden ze de plaatselijke rechtbank. Ben wel benieuwd of dat een (of meerdere) voertuig was dat oude striping heeft gehad, ontstickerd is en nu in afwachting is van nieuwe rijksstriping (en kennelijk ondertussen gewoon gebruikt wordt) of dat er ook "onopvallende" witte Sprinters rijden...

Ik weet dat er zowiezo in gebiedje van Amsterdam één ''onopvallende'' witte en een donkerblauwe (niet van de KMar) Sprinter rijd.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #54 Gepost op: 9 augustus 2009, 12:23:58
Bedoel je helemaal witten?

Maar hier de foto`s.


OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #55 Gepost op: 9 augustus 2009, 15:39:41
Ik weet dat er zowiezo in gebiedje van Amsterdam één ''onopvallende'' witte en een donkerblauwe (niet van de KMar) Sprinter rijd.

Thanks! Ik weet dat ze ook nog een zilverkleurige Sprinter hebben bij DVO, maar daar zitten de blauwe flitsers weggewerkt en niet zo zichtbaar als op de opvallende witte Sprinters. De "onopvallende" witte Sprinter die ik heb zien rijden (of meerdere) hebben de flitsers exact op dezelfde plekken als de opvallende witte Sprinters.
greetz,  Enrique


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #56 Gepost op: 9 augustus 2009, 17:37:17
Ik kan hier wel een antwoord op geven. DV&O heeft meerdere 'niet' gestripte bussen rondrijden. Zowel in de kleuren wit als zwart. Deze bussen worden oa gebruikt voor het vervoer van uitgeprocedeerde asielzoekers. Vaak zitten de medewerkers van DV&O ook zonder rangonderscheidingen of in burger gekleed in de bus. Dit om zo weinig mogelijk aandacht te trekken van eventuele linkse symphatisanten. De bussen zijn wel volledig uitgerust met O&GS.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #57 Gepost op: 9 augustus 2009, 17:49:18
Bingo, ze zaten 2 van de 3 keer inderdaad in burger in die wagen. Ik dacht zelf aan medewerkers van het stripingbedrijf ofzo, die die wagen even overreden. Tot ze bij de rechtbank stopten... O0
greetz,  Enrique


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #58 Gepost op: 9 augustus 2009, 17:59:07
Ze zijn ook in grijs verkrijgbaar ;)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Reactie #59 Gepost op: 9 augustus 2009, 18:02:25
zit voor nu een enkele LED flitser?
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis