Justitie DJI / DV&O

Auteur Topic: Justitie DJI / DV&O  (gelezen 163213 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mini HV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 213
  • Hulpverleningsminiaturen om bij weg te smelten
    • Hulpverleningsdecals and more!
Reactie #70 Gepost op: 10 november 2009, 11:02:03
Meer informatie en een foto van de binneninrichting is te vinden op:

http://www.evobus.nl/inter-evobus-nl/0-680-402303-31-1239510-1-0-0-0-0-1-8238-0-0-0-0-0-0-0-0.html

(nog niemand die een foto van de andere kant kan plaatsen?)

Fokko
Kijk ook eens op www.fvc-decals.nl Beter 1 hulpverleningsminiatuur in de hand dan 10 in je straat


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #71 Gepost op: 10 november 2009, 18:09:18
Deze twee nieuwe bussen vervangen de drie oude (blauwe) bussen.
greetz,  Enrique


koen5

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #72 Gepost op: 10 november 2009, 20:40:03
Ben ook in de bus geweest tijdens opendag, was op de zelfde plaats al foto hierboven.
De bus heeft min. 3 mensen van justitie aan boord. 1 zit er voor de schermen van de beveiligingscamara's (die in elke cel hangen). 1 Bestuurder en 1 bijrijder/bewaker.
Voor de rest kon de man op de open-dag mij vertellen dat de bus behoorlijk duur is om in te zetten. Er zijn veel cellen gemaakt, en naar mij idee is de bus heel goed ingericht.


Hier nog het raampje waar je uit kan kijken ;D




De stoelen die je op het plaatje ziet onder aan de pagina:
http://www.evobus.nl/inter-evobus-nl/0-680-402303-31-1239510-1-0-0-0-0-1-8238-0-0-0-0-0-0-0-0.html
zijn niet de stoel voor de bestuurder, deze staan daar ruim voor. Het is wel de stoel van de beveiliger voor de schermpjes en dus een grote tafel/bureau.


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #73 Gepost op: 10 november 2009, 20:42:31
Ben ook in de bus geweest tijdens opendag, was op de zelfde plaats al foto hierboven.
De bus heeft min. 3 mensen van justitie aan boord. 1 zit er voor de schermen van de beveiligingscamara's (die in elke cel hangen). 1 Bestuurder en 1 bijrijder/bewaker.
Voor de rest kon de man op de open-dag mij vertellen dat de bus behoorlijk duur is om in te zetten. Er zijn veel cellen gemaakt, en naar mij idee is de bus heel goed ingericht.


Hier nog het raampje waar je uit kan kijken ;D




De stoelen die je op het plaatje ziet onder aan de pagina:
http://www.evobus.nl/inter-evobus-nl/0-680-402303-31-1239510-1-0-0-0-0-1-8238-0-0-0-0-0-0-0-0.html
zijn niet de stoel voor de bestuurder, deze staan daar ruim voor. Het is wel de stoel van de beveiliger voor de schermpjes en dus een grote tafel/bureau.




Heb je nog meer foto's of plaatjes van deze bus?? Vind het een mooi voertuig maar hoop niet dat ik er ooit in zou moeten zitten!  :D
Brandweer Papendrecht


koen5

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #74 Gepost op: 11 november 2009, 17:58:10
whahaa ;D, hoop er later ook nog nooit ingezeten te hebben, ook al is het inderdaad een buitengewoon bijzonder voertuig. Vanwege de afmetingen en natuurlijk nieuwe technieken. In de 2 persoons cellen (in de foto hieronder aan de linkerhand) is qua ruimte voor een voertuig van justitie behoorlijk veel ruimte, maar ik zou nooit met een vechtbaas in één cel willen zitten. De bestuurder van de bus kon mij wel vertellen dat ze daar echt op letten. Vandaar ook dus die eenpersoonscellen.
Ik heb alleen nog een foto van "de gang":  (helaas wel met mensen, van de bus was behoorlijk drukbezocht :D )



08115MATTHIAS

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
  • Hobby fotograaf
    • --> HVGELDERLAND-ZUID.TK <--
Reactie #75 Gepost op: 15 januari 2010, 20:31:07

Dienst: Justitielie inrichtingen                  
Roepnummer:                
Soort voertuig: Vervoer en ondersteuning            
Merk en type: Mercedes Benz Sprinter              
Overige bijzonderheden:


08115MATTHIAS

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
  • Hobby fotograaf
    • --> HVGELDERLAND-ZUID.TK <--
Reactie #76 Gepost op: 15 januari 2010, 20:38:00
whahaa ;D, hoop er later ook nog nooit ingezeten te hebben, ook al is het inderdaad een buitengewoon bijzonder voertuig. Vanwege de afmetingen en natuurlijk nieuwe technieken. In de 2 persoons cellen (in de foto hieronder aan de linkerhand) is qua ruimte voor een voertuig van justitie behoorlijk veel ruimte, maar ik zou nooit met een vechtbaas in één cel willen zitten. De bestuurder van de bus kon mij wel vertellen dat ze daar echt op letten. Vandaar ook dus die eenpersoonscellen.
Ik heb alleen nog een foto van "de gang":  (helaas wel met mensen, van de bus was behoorlijk drukbezocht :D )







sylvester1986

  • Gast
Reactie #77 Gepost op: 15 januari 2010, 20:40:14
Zozo dat ziet er netjes uit O0


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #78 Gepost op: 23 januari 2010, 18:32:33
Forumlid "de modelbouwer" heeft op het modelbouwforum aangegeven dat het 4x4 haakarmvoertuig van het NFI inmiddels is voorzien van twee kleine vectorlichtbalken op het dak, met ieder drie lampen (middelste oranje, buitenste 2 blauw).
greetz,  Enrique


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #79 Gepost op: 30 januari 2010, 20:06:33


Soort voertuig: vervoer en ondersteuning
Merk voertuig: Mercedes Sprinter
Bijzonderheden:
Brandweer Papendrecht