Justitie DJI / DV&O

Auteur Topic: Justitie DJI / DV&O  (gelezen 163228 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #10 Gepost op: 21 juni 2005, 19:49:44
Misschien een voertuig van een Diensthondengeleider? Hier in de regio Utrecht rijdt er ook een hondengeleider met een donkerblauwe VW transporter met daarop wel politielogo maar die slecht zichtbaar is vanwege de donkere achtergrond.

groet,

Michel


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #11 Gepost op: 21 juni 2005, 19:54:30
Allereerst was ik zeker niet van plan weer een discussie te gaan voeren over dierenambulances. Ik wilde hier mee zeggen: er worden wel meer zwaailichtjes geplaatst die officiel niet mogen...

En een diensthondengeleider zou kunnen, maar in regio zuid holland zuid rijden ze in 'gewone' politieauto's waar een aantal kennels achterin gezet zijn.

Het zou misschien zelfs een ovd kunnen zijn die een lampenbak op zijn privé auto heeft gelegd...


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #12 Gepost op: 21 juni 2005, 20:17:08
wie zegt dat alle KMar busjes een witte neus hebben en striping. en het is een T4 bus dat wil zeggen dat het hier niet om een nieuw voertuig gaan als men het heeft over Ford Transits voor de KMar. niet alles moet opvallend zijn. maar het kan natuurlijk ook een bewakingsdienst zijn.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2005, 20:21:11
Ik weet wel zeker dat het toch een busje van de KMAR is/was. In Havelte bij de Landmachtkazerne stonden er sowieso twee. Tegenwoordig zie ik daar inderdaad Ford Transitbusjes staan.  Ik werk zelf op een vliegbasis en heb de KMAR er de KMAR er regelmatig mee zien langskomen. Waarschijnlijk dat het dan een afgeschreven voertuig is, zo te zien is het inderdaad niet een van de nieuwste types meer.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #14 Gepost op: 21 juni 2005, 20:23:39
Zit/ zat er daar wel striping op ???
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


B2

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 21 juni 2005, 20:29:54
Dat busje is een voertuig van het Minsterie van Justitie en wordt gebruikt voor het transport voor eigen personeel, onder andere voor bijv de aanvoer van de eigen ME naar een gevangenis of penitiare inrichting.
Er zijn er een paar van in Nederland die op strategische punten staan.

Groeten B2


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #16 Gepost op: 21 juni 2005, 20:37:23
Dat lijkt mij ook de juiste conclusie, dat het een transporter is voor Miniterie van Justitie. Je weet wel die hebben zo subtiel MJ achterop staan. Maar, Oldenzaal, zit LS Specials daar ook niet? Dan is het waarschijnlijk dat het wordt ingericht voor gedetineerdentransport.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #17 Gepost op: 21 juni 2005, 20:52:42
Ik heb hem ook gemaakt bij L&S specials :P
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Pleegkundige

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
  • Ambuvpk i.o
Reactie #18 Gepost op: 21 juni 2005, 21:32:21
Zit/ zat er daar wel striping op ???

Nee, die busjes waren helemaal blauw precies zoals op de foto. Ze hadden/hebben ook gewoon busjes met striping erop.
Ambulanceverpleegkundige i.o | CCU verpleegkundige │ MC verpleegkundige │ PHTLS │ ALS │ Burgerhulpverlener Hartveilig Wonen │ Veluwse Wens Ambulance


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 21 juni 2005, 22:23:13
TIP:

ga naar binnen daar, en vraag waar hij voor is,

aan de lampenbalk te zien zou het geen voertuig voor het ministerie oid kunnen zijn omdat dit een model is wat ik nog nooit eerder heb gezien, de beveiliging zou heel goed kunnnen, de beveiliging van de veiling rijd hier ook met blauwe lampen namelijk, (alleen aan op eigen VBA terrein)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !