Informatie over werken bij de Douane

Auteur Topic: Informatie over werken bij de Douane  (gelezen 27594 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #10 Gepost op: 3 april 2014, 21:57:23
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1255971 date=1396554083
Ja kan je gelijk kijken of het gras bij de "buren" groener is  ^-^

Ik kom van justitie vandaan en zit nu bij rws,ik zeg het is overal groen 098uo 098uo 098uo
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #11 Gepost op: 4 april 2014, 20:02:26
Moet trouwens nog wel even kwijt dat je niet direct kan solliciteren voor een wapendragende functie. Je zal eerst ervaring moeten op doen in de algemene zin als "gewone" douanier voordat je kan doorstomen richting een andere tak van sport.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #12 Gepost op: 5 april 2014, 02:31:33
Citaat van: Groenemotormuis link=msg=1256200 date=1396634546
Moet trouwens nog wel even kwijt dat je niet direct kan solliciteren voor een wapendragende functie. Je zal eerst ervaring moeten op doen in de algemene zin als "gewone" douanier voordat je kan doorstomen richting een andere tak van sport.

Tenzij je al wapendragend bent. Ken mensen van defensie die gelijk als wapendragende aan de gang konden.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #13 Gepost op: 5 april 2014, 08:35:32
Citaat van: kens62 link=msg=1256251 date=1396657893
Tenzij je al wapendragend bent. Ken mensen van defensie die gelijk als wapendragende aan de gang konden.

Dat klopt. In de tijd dat ik bij de KMar zat zijn er ook collega's van mij na einde contract rechtsstreeks overgestapt naar de vwpn dragende tak van de douane.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #14 Gepost op: 5 april 2014, 10:32:47
Citaat van: kens62 link=msg=1256251 date=1396657893
Tenzij je al wapendragend bent. Ken mensen van defensie die gelijk als wapendragende aan de gang konden.
Dat klopt, maar voor zover ik weet was dit een uitzondering op de regel
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Rutger1

  • Integrale Handhaving
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 150
Reactie #15 Gepost op: 6 april 2014, 21:58:43
Bedankt voor de info!

Ik zal binnenkort eens bellen naar het hoofdkantoor met de vraag of ze mij wat info op kunnen sturen, en of het mogelijk is om een keer een dienst mee te lopen als een soort inkijk stage.
- Werkzaam als Integraal Handhaver (BOA domein I) - Voormalig horecaportier en HTV-P student  Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel