Vraag over opvanglocaties tijdens evacuaties

Auteur Topic: Vraag over opvanglocaties tijdens evacuaties  (gelezen 4027 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

re_mick

  • Student met een vraag
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Gepost op: 5 april 2014, 15:59:12
Hallo iedereen,

Ik ben Mick, een Texelse student Urbanism aan de TU Delft. Ik heb mij voor dit forum aangemeld omdat ik een specifieke vraag heb waar ik het antwoord niet zo snel op kan vinden. Voor een project zijn wij aan het onderzoeken hoe je de regio IJssel-vecht kunt verbeteren. Onze insteek is om dat te doen door middel van watermanagement, en met name hoe je naast het veiliger maken van een regio ook andere aspecten (vergrijzing, wegtrekken jongeren) kunt aanpakken. Een belangrijk onderdeel van dit project is dat we willen onderzoeken hoe en waar je bepaalde verzamelpunten moet plaatsen ten opzichte van de bebouwing (mensen opvangen in een laag gelegen gymzaal is misschien niet zo handig als de reden daarvoor is "overstroming").