auto spiegel

Auteur Topic: auto spiegel  (gelezen 7633 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #20 Gepost op: 27 juni 2005, 20:58:59
Je kent de meeste van ons toch wel om te weten wat je er aan hebt, Jeroen..... ;D ;D

Maar effe serieus. Je bent toch niet pakbaar als je een honkbalknuppel in je auto hebt liggen? Het wil toch niet zeggen dat je die erin hebt liggen om iemand mee raak te knuppelen? ;)
Dat hangt er vanaf waar inderdaad.... als je toevallig een keer een controle in het centrum inrijdt en hij ligt achter je voorstoel heb je toch een hoop meer uit te leggen....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 27 juni 2005, 21:18:28
Dat hangt er vanaf waar inderdaad.... als je toevallig een keer een controle in het centrum inrijdt en hij ligt achter je voorstoel heb je toch een hoop meer uit te leggen....

Das duidelijk..... ;D


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #22 Gepost op: 27 juni 2005, 22:25:05
Op bepaalde tijdstippen en plaatsen kom je er zelfs in Groningen niet zomaar mee weg!
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Target77

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 27 juni 2005, 22:47:16
Op bepaalde tijdstippen en plaatsen kom je er zelfs in Groningen niet zomaar mee weg!

En als je er nou ook een complete honkbaluitrusting bij hebt liggen??  ???


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #24 Gepost op: 27 juni 2005, 22:51:24
Nou ja, als dat om 23:00 uur zaterdag's is in de binnenstad, heb je wel een héél plausibele verklaring nodig. Maar met complete uitrusting wordt het wel een ander verhaal. Moet je nog wel lid zijn van een verening en een goede verklaring waarom dat geheel op dat tijdstip daar moet zijn, mocht men het in je auto aantreffen.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


Target77

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 27 juni 2005, 22:52:43
Nou ja, als dat om 23:00 uur zaterdag's is in de binnenstad, heb je wel een héél plausibele verklaring nodig.

Ik kom net uit de kantine na een uitwedstrijd honkballen..... en nee ik heb niet gedronken  ;D ;D ;D


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #26 Gepost op: 27 juni 2005, 22:55:16
En als je er nou ook een complete honkbaluitrusting bij hebt liggen?? ???
Dan nog moet ie in een tas zitten achterin je kofferbak.... dan kun je er misschien mee wegkomen, als je tenminste inderdaad die plausibele verklaring hebt....

Maar dat was niet mijn punt... dat was dat er hier wordt opgeroepen tot een volksgericht....en in een beschaafde samenleving hoort dat niet thuis.
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Target77

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 27 juni 2005, 23:02:13
Denk dat de gemiddelde forummer heus wel weet hoe ver ze wel en niet kunnen gaan.

Wat ik enkel met mijn voorbeelden wil aangeven is dat de nederlandse wetgeving soms krom in elkaar zit en niet waterdicht is. Maak je niet druk. Je zal immers bij mij geen honkbal knuppel of dergelijke aantreffen, maar ik neem aan dat je mij zo onderhand ook wel wat beter kent.  ;) ;D ;D


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #28 Gepost op: 27 juni 2005, 23:13:53
heb zelf altijd een mc lite 6 d cell achterin liggen. Doet het erg goed is multifunctioneel


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #29 Gepost op: 27 juni 2005, 23:53:15
Denk dat de gemiddelde forummer heus wel weet hoe ver ze wel en niet kunnen gaan.

Wat ik enkel met mijn voorbeelden wil aangeven is dat de nederlandse wetgeving soms krom in elkaar zit en niet waterdicht is. Maak je niet druk. Je zal immers bij mij geen honkbal knuppel of dergelijke aantreffen, maar ik neem aan dat je mij zo onderhand ook wel wat beter kent. ;) ;D ;D
Dat zal inderdaad wel....maar dat ik het snap wil nog niet zeggen dat iedereen dat snapt...

mijn punt staat nog steeds....dan kun je wel zeggen dat ik beter weet....ik ben niet de enige die hier leest....maar ik zal maar ophouden voor ik me er druk om ga maken... als jullie nou dit ook nog even bagatelliseren is er niets gebeurd..... kunnen we allemaal blij gaan slapen
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-