Alarmontvangers

Auteur Topic: Alarmontvangers  (gelezen 10400 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #40 Gepost op: 5 augustus 2005, 01:04:06
wij hebben als vrijwilligers de Swissphone Quattro(heel veel met kuren zoals vreemd piepen bij de minste geringste storing of totaal niet meer trillen maar ivm onderdelen tekort en de komst van de Pagers voor P2000 worden er alleen nog maar echt noodzakelijke reparaties uitgevoerd en onderdelen vervangen)

en de 24 uurs en dagdienst hebben een swissphone Memo (waar ik ze nooit over hoor klagen)


pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #41 Gepost op: 5 augustus 2005, 16:30:51
Ja, dat dagpersoneel loopt voor op de vrijwilligers! :laugh:
Maar hier heeft t dagpersoneel ook van die geweldige motorola bmd-tjes. Ze zijn de pensioengerechtigde leeftijd al lang voorbij. (net als wij dat dalijk gaan doen dus!)
We krijgen hier een geweldige Infostream inscribe.
Of dat wat wordt?? Ik heb bange vermoedens dat we hier bij de preparatie een hoop werk krijgen >:( >:(
Die krengen kosten nog geen €150,- tegen €200-400 voor swissphone motorola's etc. Kan het dan ook eigenlijk wel wat goeds zijn???
Ik heb zelf n P2000 Jupiter pro (€120,-)als backup voor de infostream aangeschaft. Ik moet zeggen dat dat ding het lang uit houd. Al meer dan 2 weken op 1 batterij en hij staat dan nog zelfs ingelogd op een paar drukke monitorcodes.
Maar ik ben benieuwd wat het gaat worden........... ???


Melle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 357
    • brandweer Amersfoort
Reactie #42 Gepost op: 5 augustus 2005, 16:51:21
nou bij ons is ook wat leuks gemeld wij hebben bij de vrijwilligers iemand werken van de brandweer voor defensie(hoge functie) die melde ons dat defensie nog genoeg  semafoons zou hebben voor brandweer nederland hun hebben er nog zeker een paar duizend liggen in de stellingen in het grote defensie magazijn ;D