Bewust Blauw

Auteur Topic: Bewust Blauw  (gelezen 17769 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Wessel1

  • Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #20 Gepost op: 4 juni 2014, 17:35:21
Citaat van: KJS link=msg=1273136 date=1401895869
Net terug van de PA Apeldoorn..

Helaas voor mij geen goed bericht, negatief advies.

Was 2 seconden te langzaam bij de sporttest..  :'(  98uiye
Overigens heb ik de  taal en cognitieve test beide met ruim voldoende afgerond..

Helaas pindakaas...
Ik dacht het al te horen dat er sport test was vandaag.
Euhm mag je niet wanneer deze sport test niet is gehaald, deze op een ander tijdstip ( 1 a 6 maanden later ) nogmaals proberen? Met behoud van taal en cognitieve test resultaten?


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #21 Gepost op: 4 juni 2014, 18:26:14
Citaat van: Wessel1 link=msg=1273137 date=1401896121
Ik dacht het al te horen dat er sport test was vandaag.
Euhm mag je niet wanneer deze sport test niet is gehaald, deze op een ander tijdstip ( 1 a 6 maanden later ) nogmaals proberen? Met behoud van taal en cognitieve test resultaten?

Nee, mag na 6 maanden weer opnieuw solliciteren..

Eerder was er inderdaad wel een 'regel' dat je binnen 3 maanden mocht herkansen.. (alleen sporttest)
Maar dat is voor deze lichting geen optie, omdat de opleiding in oktober start..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Chazia

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #22 Gepost op: 4 juni 2014, 19:38:42
Citaat van: KJS link=msg=1273153 date=1401899174
Nee, mag na 6 maanden weer opnieuw solliciteren..

Eerder was er inderdaad wel een 'regel' dat je binnen 3 maanden mocht herkansen.. (alleen sporttest)
Maar dat is voor deze lichting geen optie, omdat de opleiding in oktober start..

Wat jammer zeg, 2 seconden is best weinig. :| Nog een keer proberen en goed trainen, dan ga je het zeker halen! Ik vraag me alleen af voor welke functie dat dan is?
eat or be eaten


Dioxide

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #23 Gepost op: 5 juni 2014, 14:08:35
Maandag had ik mijn testdag A, nu was er een andere sollicitant die de sporttest met 8 seconden niet had gehaald. Hij mocht voor half augustus een nieuwe afspraak maken, mits hij de overige onderdelen haalden. Ik zou toch even bellen met werving en selectie.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #24 Gepost op: 17 juni 2014, 16:04:32
Het is aan de sportdocent om te beoordelen of er mogelijkheden tot verbetering zijn (bijvoorbeeld als een blessure nog wat op lijkt te spelen en een kandidaat toch de gok waagt). In dat geval is er wel een mogelijkheid tot herkansing binnen 3 maanden. Als het instroommoment op de opleiding echter aanstaande is en er dus wat haast is kan dat zelfs al binnen een aantal weken zijn.

Maar alleen als dat het enige onderdeel van 'Deel A' is wat niet positief is afgerond. En nogmaals, als er aanwijzingen zijn dat er binnen een aantal weken (forse) verbetering te verwachten is.


guest15549

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 17 juni 2014, 17:00:54
Toen ik de sporttest aflegde was er een medekandidaat die dik 20 seconden boven de tijd zat en de sportinstructeur zei dat hij een herkansing sterk afraadde omdat de kandidaat die waarschijnlijk niet zou halen en dat hij beter een jaar kon wachten met solliciteren zodat hij meer tijd had om zijn conditie te verbeteren, toch mocht de kandidaat de test herkansen, het leek me dat het dus optioneel was.

Is dit nu dan verandert, en dat de sportinstructeur zelf bepaalt of je wel of niet mag herkansen?


ronaldod

  • VP Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 107
Reactie #26 Gepost op: 29 juni 2014, 13:50:18
De kans om te herhalen wordt bepaald door het korps. Zij kopen de testen in. En herkansingen kosten extra geld. Het beste is om naar bureau instroom te bellen en te vragen of ze wel of geen herkansing aanbieden.

Succes.