Grote bezuinigingen politie

Auteur Topic: Grote bezuinigingen politie  (gelezen 6287 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #10 Gepost op: 2 mei 2014, 17:50:59
Ik geloofde klakkeloos wat hier geschreven stond.
Op basis van wat Dinozzo nu schrijft is mijn reactie overtrokken en kan wat mij betreft verwijderd worden.

 98uiye
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #11 Gepost op: 3 mei 2014, 17:22:15
Ik zie het dadelijk eigenlijk nog wel gebeuren dat de politieopleiding bijna volledig praktijk word. Je zit alleen de eerste periode (laat het gezien de kennis een half jaar zijn, maar kan ook minder aangezien ik niet weet welke vakken er nu in die eerste periode gegeven worden) op de academie om je wetten te leren en IBT geschoold te raken. De overige periode die doe je in eigen tijd (zelfstudie), in de praktijk en een enkele dag scholing.

Ik zie hier wel de voordelen van in, en natuurlijk er zijn ook nadelen. Maar er zijn nu ook voor en nadelen aan de huidige opleiding. Feit is dat alles tegenwoordig zo zuinig mogelijk moet gebeuren, en men loopt altijd te zeggen dat er te weinig man is. Hiermee kan je denk ik meerdere vliegen in 1 keer slaan.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v