Incidenten Outlaw Motor Gangs (OMG) Hells Angels / Bandidos / Satudarah / No Surrender

Auteur Topic: Incidenten Outlaw Motor Gangs (OMG) Hells Angels / Bandidos / Satudarah / No Surrender  (gelezen 87081 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Wie heeft nadere info over de pantserwagen die de DSI,dat was het team dat deze inzet draaide,heeft gebruikt?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Wie heeft nadere info over de pantserwagen die de DSI,dat was het team dat deze inzet draaide,heeft gebruikt?

Kijk hier even vanaf hier verder door naar beneden, daar werd ook al de vraag gesteld.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=2318.msg937622#msg937622


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Politie onderzoekt voormalig Angels-terrein
Uploaded by zoominnl on Feb 29, 2012
De politie is woensdag bezig met een onderzoek op het voormalige clubterrein van de Hells Angels in Amsterdam. Het terrein is afgezet en de politie is met groot materieel aanwezig.
Samen sterk in de hulpverlening!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gezien de voertuigen die ik op het filmpje zie en de ingezette diensten is het niet zo heel moeilijk ''waar'' ze naar zoeken ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Sasla

  • Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 668
Gezien de voertuigen die ik op het filmpje zie en de ingezette diensten is het niet zo heel moeilijk ''waar'' ze naar zoeken ...

Ik kan wel van alles gaan gokken, maar als buitenstaander zie ik dat niet zo snel. Waar denk je dat ze naar zoeken?


sylvester1986

  • Gast
Ik las ergens van menselijke resten, maar weet even niet waar ik dat las. e050


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Ik kan wel van alles gaan gokken, maar als buitenstaander zie ik dat niet zo snel. Waar denk je dat ze naar zoeken?

Ik zie onder andere een bekend voertuig van de KLPD Speurhonden menselijke lucht en ik lees wat over het NFI  :|
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Dat krijg je ervan als de gemeente verzuimt om van dat motorclubje een schone grondverklaring te vragen voordat ze het perceel verlaten. ;)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Politie zocht bij Hells Angels naar lijk  
AMSTERDAM - De politie heeft woensdag en donderdag op het voormalige clubterrein van de Hells Angels in Amsterdam gezocht naar een stoffelijk overschot. Bij de zoekactie is geen lijk gevonden. Wel trof de politie 12 overschotten van honden en een van een kat aan. De politie heeft het onderzoek afgerond. Het terrein aan de H.J.E. Wenckebachweg werd woensdag afgezet met zwarte schermen. Medewerkers van de politie en het Nederlands Forenisch Instituut (NFI) zochten onder meer met een graafmachine de grond af waar het clubhuis van Hells Angels stond. De politie wilde eerder niet zeggen waar ze naar op zoek was.

'Onzin'
De Amsterdamse afdeling van de Angels had tot een maand geleden zijn clubhuis op het terrein. Dat is inmiddels afgebroken. De motorclub heeft de plek zo'n 40 jaar in gebruik gehad.
De gemeente wil het gebied herontwikkelen en na een onteigeningsprocedure moest de motorclub vertrekken. De Angels kregen 400.000 euro mee. Zij hebben nog geen nieuw onderkomen gevonden.

Onzin
De Hells Angels wilden vrijdag niet reageren ''op alle onzin'', aldus een woordvoerder. Huib Struycken, advocaat van voormalig Angelspresident Daniël Uneputty, zei helemaal niet verbaasd te zijn dat er niks is gevonden.
De zoektocht op het voormalige clubterrein van de afgelopen dagen noemde hij ''te absurd om waar te zijn''. De raadsman zei te betwijfelen of er inderdaad een serieuze tip ten grondslag lag aan het onderzoek. ''Ik twijfel zeer aan de integriteit van justitie op dit punt.''
http://www.nu.nl/binnenland/2754016/politie-zocht-bij-hells-angels-lijk.html


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Twee Kalasjnikovs en kisten munitie bij doorzoeking Satudarah in Tilburg

http://www.om.nl/actueel/nieuws-persberichten/@160591/twee-kalasjnikovs/
16 maart 2013 - Landelijk Parket

Bij de doorzoeking in Tilburg van het nieuwe clubhuis van de Satudarah en in de woning van een lid van de motorclub heeft de politie vannacht drie vuurwapens, waaronder twee Kalasjnikovs AK-47, en twee kisten met munitie aangetroffen.

In een partycentrum, waar gisteravond enkele tientallen leden van de motorclub bijeen waren, nam de politie een vuurwapen en een plak hasj in beslag. De AK-47’s, een scherpschuttersvizier, de kisten met munitie, twee gevulde trommelmagazijnen en vier standaardpatroonhouders lagen in de woning van een clublid.


foto: OM

Een van de aanwezige clubleden in het partycentrum is aangehouden omdat hij een stroomstootwapen in zijn bezit had.

De politie beschikte gisteravond over informatie dat er vermoedelijk vuurwapens aanwezig waren. In opdracht van het Landelijk Parket is met bijstand van arrestatieteams en de mobiele eenheid ingegrepen.
Samen sterk in de hulpverlening!