Bordjes 'Brandweer' in auto.

Auteur Topic: Bordjes 'Brandweer' in auto.  (gelezen 39055 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Target77

  • Gast
Reactie #70 Gepost op: 30 oktober 2005, 00:16:15
pas als ze met groot licht en evt waarschuwingslichten aan gaan rijden zie ik dat ze een uitruk hebben (ja en aan het rij gedrag)

 ??? ??? ??? ???


Bart S

  • Gast
Reactie #71 Gepost op: 30 oktober 2005, 09:28:55
pas als ze met groot licht en evt waarschuwingslichten aan gaan rijden zie ik dat ze een uitruk hebben (ja en aan het rij gedrag)

??? ??? ??? ???

Op twee wielen door de bocht, tegen het verkeer in over de rotonde.... als we merken dat er een uitrukaankomt gaan we altijd even lekker zitten voor het schouwspel ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #72 Gepost op: 30 oktober 2005, 10:12:12
wat ik dus probeer te zeggen

die bordjes werken voor geen meter, misschien op de achterruit zodat mensen kunnen zien dat die kamikaze piloot onderweg was naar debrandweer!

en daarom zie ik dus wel het voordeel in of knipperende brandweer bordjes of rode dashbordlampen (ik zeg niet dat het ingevoerd moet worden)

maar het probleem is dat iedereen maar te pas en te onpas met die bordjes achter het ruit rijd en dat ze daarom niet meer opvallen (hier rijd zelfs de tuinman die niets meer met de brandweer temaken heeft er nog mee)
De reden dat er jan en alleman met die bordjes en stickers achter de ramen rijdt is heel simpel,er staat nergens dat je perse lid moet zijn van de brandweer om met die dingen rond te rijden.Dus elke brandweerwannabee rijdt ermee rondt,en dat zijn er nogal wat hier in Nederland  :-X

Het zou goed zijn als er een richtlijn zou komen voordat soort bordjes,die ook wordt gesteunt door de korpsleidingen.Wat mij betreft worden dan de bordjes dan ook uitgereikt door de korpsleiding.


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #73 Gepost op: 30 oktober 2005, 10:49:48
Zoals ik al zei.... t is een sticker, maar korpsnaam staat er niet eens op dus

Dan is het dus nog triester met je!
TWITTER foto's suck....


brw_sluis

  • Gast
Reactie #74 Gepost op: 30 oktober 2005, 11:55:50
Dan is het dus nog triester met je!

Hoezo dat dan weer ??


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #75 Gepost op: 30 oktober 2005, 12:15:16
Ja waarom triester?
Dan heb je weer van die scannerfreaks die dan ook die stikkers kopen met korpsnaam.
maakt niks uit of er nou wel of geen korpsnaam staat mischien wel beter ook als het er niet staan als je verkeerd rijgedrag uitvoerd komen die mensen even zeiken op de kazerne wat er aan de hand was.


brw_sluis

  • Gast
Reactie #76 Gepost op: 30 oktober 2005, 13:04:51
Maarja mn moeder werkt toch altjid dus die houd zich niet bezig met brandweer dus die geeft er nie zo veel om


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #77 Gepost op: 30 oktober 2005, 13:39:11
Op twee wielen door de bocht, tegen het verkeer in over de rotonde.... als we merken dat er een uitrukaankomt gaan we altijd even lekker zitten voor het schouwspel ;D


Dat soort dingen bedoel ik ja, busjes die volgas over fietspaden scheuren en dat soort werk (en ik heb het dan niet alleen over brandweer aalsmeer)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Karim

  • Gast
Reactie #78 Gepost op: 30 oktober 2005, 14:16:39
Ach 't komt toch zo vaak voor dat mensen die niets met hulpverlenings te maken hebben in 'n auto met bordjes en/of stickers e.d. rijden of halen jullie alle bordjes e.d. eruit als een bekende met je auto weggaat ?

Ik heb ook 'n paar jaar in auto's (van m'n ouders) rond gereden met een esculaap op de ruit terwijl ik geen arts ben en mijn vrienden en familie rijden ook wel 's in mijn auto (met star of life) rond terwijl ze niks met de ambu te maken hebben.

En dat gebeurd door heel Nederland, of haalt iedereen hier altijd zo'n bordje/sticker/of wat dan ook uit de auto als er iemand anders mee weg gaat ?  ::)


brw_sluis

  • Gast
Reactie #79 Gepost op: 30 oktober 2005, 14:35:17
En dat gebeurd door heel Nederland, of haalt iedereen hier altijd zo'n bordje/sticker/of wat dan ook uit de auto als er iemand anders mee weg gaat ?  ::)


Uh neej is beetje zonde van een sticker he.... ::) maar een bordje kan je er wel uithalen vind ik dan