Selectiedag 2 (Deel A)

Auteur Topic: Selectiedag 2 (Deel A)  (gelezen 8063 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #10 Gepost op: 15 mei 2014, 11:04:28
Uitgaande dat deze niet veel veranderd zal zijn de afgelopen twee jaar...
- Begrijpend lezen, spreekt voor zich lijkt me.
- Teksten waarin woorden deels zijn weggevallen, aan jou de taak om de missende letters in te vullen en zo het woord, en de zin/tekst, kloppend te maken.
- Het schrijven van brieven, denk aan een sollicitatiebrief of een brief naar een bestuur o.i.d (3 stuks, dacht ik).

Als ik nog iets mis, wees vrij mij aan te vullen. Dit is dus van 2 jaar geleden, weet niet of er al het een en ander is aangepast.
Dit is dus de lees- en schrijfvaardigheid. Er is ook nog het cognitieve gedeelte.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #11 Gepost op: 10 juni 2014, 18:10:30
Vandaag helaas voor het rekengedeelte niet geslaagd.
De sporttest erg goed gedaan ;D

Maar er is mij verteld dat de sollicitatie word stopgezet en ik pas over een half jaar weer mag solliciteren.
Een jongen waarmee ik vanmiddag in de wachtruimte zat kwam zijn cognitieve test herkansen ( hij dus wel ? )

Weet iemand hoe dit zit, zal ik hier bezwaar tegen aantekenen ?
En voor nu braaf wachten op de vacatures voor Haaglanden, enige richttijd ? Ik mag in december weer solliciteren....

Sjoerd
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2014, 20:58:40
Je hebt licht zakken en grof zakken. In het verleden (misschien nu nog) kreeg je een score tussen de 1 en de 20.

Vaak zoekt men bijvoorbeeld een 8. Iemand met een 7 kan dat snel ophalen. Iemand met een 4 zal daar een stuk meer moeite mee hebben.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #13 Gepost op: 11 juni 2014, 09:09:06
Vervelend Sjoerd, ik ben bang dat er over een half jaar nog geen nieuwe vacatures open staan!

Bedoel je overigens met de rekentoets het gedeelte cijfercombinaties in de cognitieve capaciteiten test?


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #14 Gepost op: 11 juni 2014, 09:32:36
Citaat van: LuukPol link=msg=1275767 date=1402470546
Vervelend Sjoerd, ik ben bang dat er over een half jaar nog geen nieuwe vacatures open staan!

Bedoel je overigens met de rekentoets het gedeelte cijfercombinaties in de cognitieve capaciteiten test?

Ja baal er erg van !, het gedeelte rekenen in de cognitieve capaciteiten testen.

Sjoerd
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #15 Gepost op: 11 juni 2014, 10:43:56
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1275771 date=1402471956
het gedeelte rekenen in de cognitieve capaciteiten testen.
Oh, zit dat er in? Dat wist ik niet. Voor zover ik nu weet bestaat de test uit, cijferreeksen, letterreeksen en woordcombinaties. Moet je daarnaast ook nog een deel 'rekenopgaven' maken, zoals sommen?


jss179

  • VAP-AT
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #16 Gepost op: 11 juni 2014, 12:52:08
Nee. Het enige 'rekenen' in de cognitieve test is het cijferreeks gedeelte.


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #17 Gepost op: 11 juni 2014, 13:06:54
Dank! Dat dacht ik ook.


berndw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #18 Gepost op: 11 juni 2014, 19:18:51
En de letterreeksen is eigenlijk ook rekenen. Alleen met letters ipv cijfers. Dit vond ik erg lastig
Aspirant niveau 3, Rotterdam.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #19 Gepost op: 12 juni 2014, 07:48:41
Citaat van: jss179 link=msg=1275827 date=1402483928
Nee. Het enige 'rekenen' in de cognitieve test is het cijferreeks gedeelte.

Ja dat bedoelde ik idd ! ;)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.