0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Jij bent natuurlijk zo'n huisvrouw dat je alleen de wasmachine met de draaiende trommel kent. Ik denk dat zoiets al een vaatwasser moet verwachten Hans.
jaja Joris en jij denkt dat de vaatwasser die vette roetlaag ed eraf krijgt? ik geloof daar niet echt in eigenlijk, ik denk dat je het beste je helm zelf schoon kan maken, is snel en de binnenkant blijft ook lekker droog
Dit is een dräger, wat je onder andere kunt herkennen aan de dubbele reflectiestrepen en het reliëf boven het voorhoofd.Type weet ik niet, zo goed ben ik er niet in thuis.
Ik heb wel is het idee, en zeker bij mensen met witte helmen dat ze die juist niet schoonmaken voor het aanzicht ( hopenlijk is dat niet zo ) :|
Een voorbeeld van een zeer vieze witte helm. Schoonmaken, wat is dat? Nog nooit van gehoord volgens mij!
Deze is niet alleen vuil, maar ook verkleurd door de hitte. Gebeurde met de ouwe helmen in Amsterdam ook, als je iets te lang rechtop stond bij een vrij heet brandje, kleurde een helm langzaam geel. En omdat het gewoon een feit is dat er in Amsterdam veel branden zijn, zag je steeds vaker gele petjes om de hoek kijken.Nadeel van de nieuwe zilveren helmen is, is dat je als je als nummer 4 bij een knipper achter een persoon in de auto gaat zitten, je een andere helm op je knar moet zetten omdat een slachtoffer zich terug zou kunnen zien in de helm en daardoor erg kan schrikken... <sarcasmemodus>Ach, voor alles moeten er regeltjes en procedures zijn he... Anders passen we niet meer in de huidige tijd...</sarcasmemodus>
Dus je hebt als nummer vier twee helmen bij je die dag?? Is ook wel een beetje belachelijk. Je zit toch achter het slachtoffer en het slachtoffer mag niet achterom kijken volgens mij.