Prio 2 melding en toch???

Auteur Topic: Prio 2 melding en toch???  (gelezen 26128 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #40 Gepost op: 6 juli 2005, 19:46:15
heb jij ze ook over drempels heen zien vliegen en zien landen dat de vonken der onder uit kwamen? :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #41 Gepost op: 6 juli 2005, 19:49:15
heb jij ze ook over drempels heen zien vliegen en zien landen dat de vonken der onder uit kwamen? :-X
Ja  :P


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #42 Gepost op: 6 juli 2005, 19:57:29
ik ook, twee weken later deed ie et weer, waren de veren door de ophanging heen geschoten, dus met gevolg twee enorme wratten op de motorkap, bijna totall loss :-X :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #43 Gepost op: 7 juli 2005, 16:04:14
Laat ik het anders zeggen. Ik heb hulpverleningswagens wel eens meer risico zien nemen.  ;)

Maar dat is heel iets anders!
Op het moment dat de toeters en bellen aan gaan, stijgt het risiconiveau sterk! Je hoeft alleen maar door het rooie licht te rijden en de hvwagen neemt een risico


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #44 Gepost op: 7 juli 2005, 16:09:57
Maar dat is heel iets anders!
Op het moment dat de toeters en bellen aan gaan, stijgt het risiconiveau sterk! Je hoeft alleen maar door het rooie licht te rijden en de hvwagen neemt een risico
Dat bedoel ik er helemaal niet mee. Laat ik het nog duidelijke zeggen (Of altans proberen.) Als ik de actie van die politiewagen zo zag op de videobeelden heb ik andere voertuigen wel eens grotere risico's zien nemen. Vandaar dat ik deze actie mogelijk mee vond vallen. Maar dat is een persoonlijke mening. Het verdient dan ook zeker geen schoonheidsprijs.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #45 Gepost op: 7 juli 2005, 17:32:45
Maar dat is heel iets anders!
Op het moment dat de toeters en bellen aan gaan, stijgt het risiconiveau sterk! Je hoeft alleen maar door het rooie licht te rijden en de hvwagen neemt een risico
mnja,gisteravond nog een mooi staaltje meegemaakt.
Wij reden met prio1 komen bij verkeerslichten voor ons rood,de chauffeur gaf duidelijk aan dat hij rechts langs de wachtende auto,s wilde.Bedenkt de een of andere sukkel dat hij rechts wil inplaats rechtdoor,en draait vlak voor ons vanuit de rij voor rechtdoor hup het vak in voor rechtsaf.Gevolg 1x TS vol in de ankers,en 2x brandwacht zo ongeveer voorin bij de chauffeur en bevelvoerder.Gereden snelheid?plusminus 20 a 30 km per uur  :-X :-X >:(


firemanr

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 7 juli 2005, 19:04:21
mnja,gisteravond nog een mooi staaltje meegemaakt.
Wij reden met prio1 komen bij verkeerslichten voor ons rood,de chauffeur gaf duidelijk aan dat hij rechts langs de wachtende auto,s wilde.Bedenkt de een of andere sukkel dat hij rechts wil inplaats rechtdoor,en draait vlak voor ons vanuit de rij voor rechtdoor hup het vak in voor rechtsaf.Gevolg 1x TS vol in de ankers,en 2x brandwacht zo ongeveer voorin bij de chauffeur en bevelvoerder.Gereden snelheid?plusminus 20 a 30 km per uur  :-X :-X >:(


Zaten die brandwachten niet in de gordel dan??? ::) ::) ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #47 Gepost op: 7 juli 2005, 19:06:53
Zaten die brandwachten niet in de gordel dan??? ::) ::) ;)
Ik denk ik zeg het niet... ::) ::) ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #48 Gepost op: 7 juli 2005, 19:08:46
heb jij ze ook over drempels heen zien vliegen en zien landen dat de vonken der onder uit kwamen? :-X
Heb ik zelf ook vorige week dinsdagnacht nog gehad ::) stukje vrij onbekend terrein, waar dus een zink in de weg zat....zat zelf bijna tegen het dak.... maar dat was ook prio1 in Amsterdam...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #49 Gepost op: 7 juli 2005, 19:16:33
Ik denk ik zeg het niet... ::) ::) ;)

Daarom zeg ik ut..... 8) ;D