Prio 2 melding en toch???

Auteur Topic: Prio 2 melding en toch???  (gelezen 26269 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #50 Gepost op: 7 juli 2005, 19:52:10
Zaten die brandwachten niet in de gordel dan??? ::) ::) ;)
nee,ik was er 1 van.En we waren ademlucht aan het omhangen.En dan hoef je niet in de gordel  ::) ::)


firemanr

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 7 juli 2005, 19:53:57
nee,ik was er 1 van.En we waren ademlucht aan het omhangen.En dan hoef je niet in de gordel  ::) ::)

Dan zit je vast aan die flessenhouder.... ::) ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #52 Gepost op: 7 juli 2005, 19:54:43
Dan zit je vast aan die flessenhouder.... ::) ::)
nee,die mag je niet gebruiken als zijnde gordel  ::) ::)


firemanr

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 7 juli 2005, 19:57:31
nee,die mag je niet gebruiken als zijnde gordel  ::) ::)

Correctie! Als die gemonteerd zit volgens dat ie gemonteerd zit toch wel? En anders had je toch gewoon je heupgordeltje aan moeten doen.... ::) ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #54 Gepost op: 7 juli 2005, 19:59:04
Correctie! Als die gemonteerd zit volgens dat ie gemonteerd zit toch wel? En anders had je toch gewoon je heupgordeltje aan moeten doen.... ::) ;D
Maar dan mag ut nog niet,aangezien je dan in feitte alleen maar aan je fles vast zit  8) ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 7 juli 2005, 20:03:43
En anders had je toch gewoon je heupgordeltje aan moeten doen.... ::) ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #56 Gepost op: 7 juli 2005, 20:04:26

Jij bent wel lastig vandaag hè  ;D ;D ;D


firemanr

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 7 juli 2005, 20:10:26
Jij bent wel lastig vandaag hè  ;D ;D ;D

Ik heb gewoon veel tijd over vandaag.... ;D ;D


112Owolde

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 7 juli 2005, 21:34:45
Maar wij brengen geen pakketjes en andere poststukken rond hoor!  ;D Bij TPG is het nog zo dat de adressen onderling slechts zoveel meter uit elkaar mogen liggen én er met maximaal x km/u gereden mag worden. Heb zo de exacte vrijstellingsgegevens niet bij de hand, maar de TPG mederwerkers moeten hem wel terplekke ter inzage afgeven.

Ik heb er gewerkt, op de autoroute's van ons kantoor hoefde je hem niet om inelk geval. Lange rit wel.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #59 Gepost op: 7 juli 2005, 21:40:01
Ik heb er gewerkt, op de autoroute's van ons kantoor hoefde je hem niet om inelk geval. Lange rit wel.
Ik heb er ook gewerkt....werd verder geen aandacht aan besteedt door het management....(later ook door mij niet) ... ook niet nadat ik een voorruit gekopt had nadat ik een sprinter totall loss had gereden ::)...ik reed iig altijd zonder gordel...maar ook meestal bestelling buitenwijken of steunpuntadressen of haal en brengritten......en dus altijd haast...want ik was eigenlijk altijd de invalchauffeur....rijstijl a la schumacher ::) 10.00 km met een setje voorbanden :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-