Politie brommobiel

Auteur Topic: Politie brommobiel  (gelezen 3157 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Gepost op: 2 juli 2005, 22:54:29
Mag dit ??? ??? ???




Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2005, 00:14:26
Er stond hier ook eens een foto van een ambu smart en dat mocht dan zal dit ook wel mogen.  ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2005, 01:20:00
Er stond hier ook eens een foto van een ambu smart en dat mocht dan zal dit ook wel mogen. ;)

lijkt me niet ...jezelf voordoen als ambulance is niet handig, jezelf voordoen als politie is verboden ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 3 juli 2005, 01:27:30
lijkt me niet ...jezelf voordoen als ambulance is niet handig, jezelf voordoen als politie is verboden ::)

Zelfs met zo'n brommobiel zonder lichten? ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #4 Gepost op: 3 juli 2005, 01:30:19
Zelfs met zo'n brommobiel zonder lichten? ;)
volgens mij niet..... en als je dan nog een beetje wannabee gaat doen denk ik dat je helemaal hard erop gaat...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


firemanr

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 3 juli 2005, 01:36:33
volgens mij niet..... en als je dan nog een beetje wannabee gaat doen denk ik dat je helemaal hard erop gaat...


Ik zie mezelf er nouook niet echt in rijden trouwens.... ;D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2005, 14:05:47
En hoe zit het dan met het voeren van de tekst politie??
Die striping klopt niet, daar kunnen ze weinig strafbaars uit halen denk ik, maar je mag jezelf niet voordoen als politie.
Als ik een stikker met politie op m'n fiets plak (of in m'n vaders auto) is het ook verboden denk ik.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2005, 21:41:40
En hoe zit het dan met het voeren van de tekst politie??
Die striping klopt niet, daar kunnen ze weinig strafbaars uit halen denk ik, maar je mag jezelf niet voordoen als politie.
Als ik een stikker met politie op m'n fiets plak (of in m'n vaders auto) is het ook verboden denk ik.

Dan moeten ze zorgen dat je op geen enkele manier aan een politiesticker kan komen...en dat kan niet...
  Ta


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #8 Gepost op: 3 juli 2005, 21:47:31
Dan moeten ze zorgen dat je op geen enkele manier aan een politiesticker kan komen...en dat kan niet...

de lay-out van 'politie' met die verzakte 'o' is beschermt dus vandaar kunnen ze er iets aan doen!! Net zoals het nieuwe logo van de brandweer.  :)


Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Reactie #9 Gepost op: 4 juli 2005, 01:02:12
Dus met een iets aangepaste striping en logo zou het mogen, zolang het dus niet identiek is  :o