Sollicitatieproces HAP

Auteur Topic: Sollicitatieproces HAP  (gelezen 18384 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

let_there_be_yellow

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
  • HBO-V, Geneeskunde, HAP-chauffeur
Reactie #10 Gepost op: 12 juni 2014, 00:37:41
Citaat van: amb link=msg=1275958 date=1402510893
raar maar waar

Nou, niet helemaal...
Ik ken chauffeurs die bij iedere visite de discussie aangaan met de huisarts ten aanzien van het gekozen beleid.
Dit allemaal op basis van hun 'brede' kennis...
Dan zul jij inderdaad verbaasd zijn dat hun contract-verlenging niet vanzelfsprekend is...

Ikzelf heb ook HBO-Verpleegkunde en Geneeskunde gestudeerd, maar ik weet mijn 'plaats', dus dan zorgt dat niet voor conflicten.

Het werken als chauffeur op de HAP is uniek. Het is een kijkje in de keuken van de 'gewone' mens in de maatschappij.
Vaak leuk, soms inspannend en af en toe emotioneel zwaar (bijvoorbeeld een visite bij een 16 jarige terminale jongen met een osteosarcoom). Leuke (of leuk qua inzet) momenten nemen echter over het algemeen de overhand: http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/32-ongevallen/20123-eenzijdig-ongeval-op-de-mgr-van-steelaan

Wil ik nog wel een stapje verder gaan.
Soms hoor je wel eens via via dat een chauffeur 'minder populair' is bij de huisartsen.
Dan kan zijn vanwege zijn/haar rij-stijl, maar veel vaker gaat het om attitude.
Een chauffeur die tegen een huisarts zegt: "Al die moeilijke medische termen boeien mij niet zo", ligt al snel uit de gratie.
Niet weten is 1, maar niet WILLEN weten, is heel iets anders.
Het is dus (komt 'ie weer) zoveel méér dan alleen maar die chauffeur die van A naar B rijdt !


leo A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 277
  • LOTUS®kring Zuid-Holland Zuid
    • Lotuskring Zuid Holland Zuid
Reactie #11 Gepost op: 12 juni 2014, 17:34:13
Citaat van: let_there_be_yellow link=msg=1276054 date=1402526261

Het is dus (komt 'ie weer) zoveel méér dan alleen maar die chauffeur die van A naar B rijdt !
Daarom is de functieomschrijving 'visite-assistent' beter op z'n plaats!  e050
service controleur kleine blusmiddelen Hap chauffeur Dordrecht LOTUS E.H. verlener https://bit.ly/2BTzliB?fbclid=IwAR1TCU2Ox-kHkiz_nwOC3rJZE6v4Kkv24z-


prio

  • verzorgende IG thz/pg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #12 Gepost op: 14 juni 2014, 21:51:03
Gesprek en rijtest gehad! , nu wachten op bericht! .

Met vriendelijke groet,

Prio O0


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #13 Gepost op: 14 juni 2014, 22:04:22
Citaat van: let_there_be_yellow link=msg=1276054 date=1402526261
Nou, niet helemaal...
Ik ken chauffeurs die bij iedere visite de discussie aangaan met de huisarts ten aanzien van het gekozen beleid.
Dit allemaal op basis van hun 'brede' kennis...
Dan zul jij inderdaad verbaasd zijn dat hun contract-verlenging niet vanzelfsprekend is...

...

Helemaal gelijk, maar dat zegt meer over attitude dan over kennis. Als chauffeur (voor Leo A. visite-assistent) heb je nu eenmaal een andere rol dan als huisarts. Zo simpel is het.

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


prio

  • verzorgende IG thz/pg
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #14 Gepost op: 10 juli 2014, 11:11:03
Zo!,

Het duurde even voor ik bericht had en ook voor ik hier ging reageren want het nieuws wat ik kreeg viel hellaas niet positief uit voor mij.

Ik ben afgewezen omdat er kandidaten waren met een geschikter profiel.

Mijn profiel zelf is vig-er plus ehbo en een aantal reddingszwem certificaten en beveiligings papieren.

Jammer maar hellaas! .

Groet,

Prio O0


Alwin

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 513
  • Fotograaf en EHBO er
    • aw foto
Reactie #15 Gepost op: 10 juli 2014, 13:51:50
Citaat van: prio link=msg=1282854 date=1404983463
Zo!,

Het duurde even voor ik bericht had en ook voor ik hier ging reageren want het nieuws wat ik kreeg viel hellaas niet positief uit voor mij.

Ik ben afgewezen omdat er kandidaten waren met een geschikter profiel.

Mijn profiel zelf is vig-er plus ehbo en een aantal reddingszwem certificaten en beveiligings papieren.

Jammer maar hellaas! .

Groet,

Prio O0

Jammer , volgende keer beter..  ;)