Inferno 999, RTL 7

Auteur Topic: Inferno 999, RTL 7  (gelezen 4103 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Gepost op: 13 september 2007, 17:36:40
Inferno 999

Een 6-delige Realityserie die een blik achter de schermen biedt bij de brandweer van Manchester, Engeland, in het begin van de zomer van 2006. Het op een na grootste korps van Engeland bestrijkt een enorm gebied waar 2500 mannen en vrouwen vechten tegen het vuur waar dit nodig is.

Ik heb dit programma gisteren toevallig gezien op RTL 7 van 22:39 uur tot 23:08 uur.

Omdat ik lees dat dit over een 6-delige serie gaat zou ik zeggen houd de woensdagavond even in de gaten in de TVgids  ;) Want volgens mij was gister de eerste aflevering.  O0




Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #1 Gepost op: 13 september 2007, 17:41:54
Inferno 999

Een 6-delige Realityserie die een blik achter de schermen biedt bij de brandweer van Manchester, Engeland, in het begin van de zomer van 2006. Het op een na grootste korps van Engeland bestrijkt een enorm gebied waar 2500 mannen en vrouwen vechten tegen het vuur waar dit nodig is.

Ik heb dit programma gisteren toevallig gezien op RTL 7 van 22:39 uur tot 23:08 uur.

Omdat ik lees dat dit over een 6-delige serie gaat zou ik zeggen houd de woensdagavond even in de gaten in de TVgids  ;) Want volgens mij was gister de eerste aflevering.  O0

waarom zolaat , dan leg ik al te maffen


fire dept vincent

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 13 september 2007, 19:33:21
had het gister gezien  O0  valt me tog op dat ze wel wat anders te werk gaan dan brw nederland leuk om te zien  O0


Combatman

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 14 september 2007, 23:31:49
Had het gezien, was ziek en voelde me echt niet lekker, maar toen ik dat zag zat ik met m`n koppie er helemaal in  O0

had het gister gezien  O0  valt me tog op dat ze wel wat anders te werk gaan dan brw nederland leuk om te zien  O0

Ja, dat viel mij ook al op! Daar begon ik nog een discussie met m`n moeder om


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #4 Gepost op: 19 september 2007, 18:59:27
Inferno 112 Realityserie

die een blik achter de schermen biedt bij de brandweer van Manchester, Engeland, in het begin van de zomer van 2006. Het op een na grootste korps van Engeland bestrijkt een enorm gebied waar 2500 mannen en vrouwen vechten tegen het vuur waar dit nodig is. De camera loopt 24 uur per dag, zeven dagen in de week mee om het werkelijke leven van dit brandweerteam in beeld te brengen.

inferno 112, RTL 7, 19 september 2007. 22.15 uur
CN NRK


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #5 Gepost op: 19 september 2007, 19:55:52
Topic bestaat al, 1 topic onder je in de lijst.


Marnix

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Ned. Rode Kruis
    • Rode Kruis
Reactie #6 Gepost op: 19 september 2007, 22:57:24
Je hebt gelijk. In verwarring gebracht door het afwijkend alarmnummer in de titel....
CN NRK


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #7 Gepost op: 22 september 2007, 16:53:12
Je hebt gelijk. In verwarring gebracht door het afwijkend alarmnummer in de titel....
de vorige aflevring heette het nog inferno 999, ik denk dat ze de titel aangepast hebben om het voor nederlanders herkenbaarder te maken.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #8 Gepost op: 25 september 2007, 22:27:22
Inferno 999



Omdat ik lees dat dit over een 6-delige serie gaat zou ik zeggen houd de woensdagavond even in de gaten in de TVgids  ;) Want volgens mij was gister de eerste aflevering.  O0

Morgen komt die niet zover ik kan zien.... Heerlijk toch dat voetballen >:D
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Ed :)

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Iedereen heeft recht op mijn mening :)
Reactie #9 Gepost op: 10 oktober 2007, 17:08:07
Voor de mensen die afleveringen hebben gemist, of alvast wat extra afleveringen wil zien. In diverse nieuwsgroepen staan de 6 afleveringen.
Zoeken op inferno.999

Ed :)