Spoed

Auteur Topic: Spoed  (gelezen 42138 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jet

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 27 december 2003, 16:45:58
Met een belgische verplk. gesproken die als deskundige adviezen etc. moest geven bij de opname's van de serie.
Zij kreeg hiervoor een vergoeding van 200 euri's per dag.
Die adviezen zijn inderdaad gegeven, alleen de makers van de serie hebben ze in de wind geslagen.
Doe daar nog eens een portie slecht acteerwerk bij en voila!


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 27 december 2003, 17:57:29
Ze hadden beter de adviezen met beide handen aangepakt, had het nog iets geleken..... :-[


Marno

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
  • Co-assistent - SEH EMC RB-Callantsoog
Reactie #12 Gepost op: 1 januari 2004, 16:48:23
Is toch een geweldige serie?!

Artsen en verpleegkundigen die door de gangen van het ziekenhuis rennen alsof ze de 500 meter proberen te winnen.
Reanimaties waar ze na 5 compressies al zeggen: "GODVERDOMME, we zijn hem kwijt jongens" om vervolgens huilend op het SO neer te vallen.
Aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan h


ikke

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 2 januari 2004, 11:08:17
walgelijk acteerwerk.. maar het is wel hilarisch


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #14 Gepost op: 2 januari 2004, 22:59:59
Inderdaad hilarisch maar ook treurig, "" Het beste vermaak = leedvermaak etc...."" ik krijg er steeds een exacerbatie depressie van.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 4 januari 2004, 13:15:32
De serie is geheel over de top zoals dat genoemd wordt. Maar dat heb je helaas al heel snel als je een dramaserie wil maken rond de gezondheidzorg. Medische Centrum West was in de jaren 80 ook al over de top.


Ridder Pim

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 10 januari 2004, 20:12:02
Nee, dan de serie 'IC', dat zit op zich wel goed in elkaar, alleen loop je al gauw tegen het feit aan dat het niet spannend genoeg is voor een drama serie.  Gevolg is dat je tóch dingen voor de serie gaat schrijven die in het echt nooit zouden gebeuren, enkel om de entertainment waarde hoog te houden.
Daar ontkom je gewoon niet aan.

Zelf vind ik de serie 'CSI' echt helemaal geweldig, maar ik kan me voorstellen dat mensen die werkzaam zijnin deze branche ook kritiek hebben op de serie....


Dutch_Police

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 12 januari 2004, 18:29:14
--Spoed--

Heb dit wel eens voorbij zien komen tijdens het beroemde zappen.

Dus ik heb er een aantal minuten van gezien.
Misschien niet genoeg om een goed oordeel te geven.

Maar wat ik gezien heb, dat vond ik zoals meerdere waardeloos.

Het is eigenlijk een belediging voor de mensen welke echt op een EH werken…


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #18 Gepost op: 25 januari 2004, 16:06:31
wie heeft er gisteren spoed gezien

de ambulance werd gerampt toen viel ie op de zij kant maar dat was helemaal niet de ambulance zo slecht ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #19 Gepost op: 25 januari 2004, 16:20:22
wie heeft er gisteren spoed gezien

de ambulance werd gerampt toen viel ie op de zij kant maar dat was helemaal niet de ambulance zo slecht ;D
???????