Spoed

Auteur Topic: Spoed  (gelezen 42220 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marno

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
  • Co-assistent - SEH EMC RB-Callantsoog
Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2004, 16:28:16
Hij bedoelt dat de ambulance die op z'n kant lag niet dezelfde is als degene waar ze eerst mee reden.

Niet zo gek. in tegenstelling tot de Nederlanders zijn de Belgen hartstikke blij met hun sprinters ;)

Och het is een low-budget serie, dat komt de kwaliteit niet ten goede, maar ik denk dat we het daar al wel over eens waren :)
Aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan h


Ridder Pim

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 31 januari 2004, 01:03:24
Geen idee, maar het zal vast wel weer een hoog kansloosheids-gehalte hebben gehad.
Spoed is wat mij betreft bij deze genomineerd voor slechtste serie over hulpverlening ooit.


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #22 Gepost op: 26 september 2004, 18:48:28
weet iemand waneer spoed weer begint?


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #23 Gepost op: 17 januari 2005, 15:40:01
Of deze topic er al is weet ik niet, maar voor in de categorie "Domme series", de Belgische serie Spoed.
Waarom? Vanwege de heerlijk domme teksten:
"Dokter, gaat hij dood?"
"-We doen ons best",
die zin heeft Kopspijkers nog gehaald.
De serie is al een hele tijd geleden afgelopen, dus de voorbeelden weet ik niet meer zo goed, ik weet wel dat ik vrijwel iedere keer lachend mn hoofd zat te schudden, terwijl het allemaal over kwam als 'realistisch bedoeld'
Arts  www.alphalog.nl


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #24 Gepost op: 17 januari 2005, 17:13:58
Of deze topic er al is weet ik niet, maar voor in de categorie "Domme series", de Belgische serie Spoed.
Waarom? Vanwege de heerlijk domme teksten:
"Dokter, gaat hij dood?"
"-We doen ons best",
die zin heeft Kopspijkers nog gehaald.
De serie is al een hele tijd geleden afgelopen, dus de voorbeelden weet ik niet meer zo goed, ik weet wel dat ik vrijwel iedere keer lachend mn hoofd zat te schudden, terwijl het allemaal over kwam als 'realistisch bedoeld'
ik heb het ook wel eens gezien en ik vond het ook niet zoon geweldig programma ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #25 Gepost op: 17 januari 2005, 17:21:01
Best leuk hoor. Als je de fouten gaat tellen  ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #26 Gepost op: 18 januari 2005, 08:05:17
Kunnen jullie (iemand uit het noorden) het vlaams eigenlijk goed verstaan, of moet je meer naar de vertaling kijken? :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 18 januari 2005, 13:06:06
Hij bedoelt dat de ambulance die op z'n kant lag niet dezelfde is als degene waar ze eerst mee reden.

Niet zo gek. in tegenstelling tot de Nederlanders zijn de Belgen hartstikke blij met hun sprinters ;)

Och het is een low-budget serie, dat komt de kwaliteit niet ten goede, maar ik denk dat we het daar al wel over eens waren :)

bij cobra 11 ook ook, ze rijden met nieuwe drie serie (BMW) en ze rijden oude  3 serie plat,

jaguar ook zelfde verhaal
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #28 Gepost op: 1 maart 2005, 16:38:16
vanavond weer lachen ik lees net dat spoed terug komt vanavond op ned 2 van 20.30 tot 21.25 uur veel plezier met kijken ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #29 Gepost op: 1 maart 2005, 16:42:41
allei doktur,

hij heeft een zeer zwaar hoofdverletsel, allei zuster dat heb ik altijd al geweten

ook zo`n zin waarvan ej denkt van ja het zal wel :laugh:
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !