GRIP 1 Middel HV (aanrijding brandweerwagen) Laan van Malkenschoten - Apeldoorn 10-06-2014

Auteur Topic: GRIP 1 Middel HV (aanrijding brandweerwagen) Laan van Malkenschoten - Apeldoorn 10-06-2014  (gelezen 15497 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: FF4266 link=msg=1275380 date=1402406496
Ja, s' avonds op een lege weg misschien, maar niet overdag, en zeker niet met ander verkeer. Dit kun je zeker uitsluiten..

Gelet op de normale gang van zaken bij uitrukken : de brandweer zet de lichten en het lawaai aan zodra ze de kazerne uit gaan, maar ja je weet het in specifieke gevallen zoals dit natuurlijk nooit zeker.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: FF4266 link=msg=1275383 date=1402406717
Dan liever die tekst weglaten om geruchtenstromen te voorkomen, zoals in dit topic al direct gebeurt.. Nutteloos om dit te vermelden lijkt me..
Hoezo? Omroep gelderland heeft kennelijk persvoorlichting benaderd. Die geven eerlijk antwoord, we weten het nog niet... En de media neemt dat zo over. Dat is natuurlijk hun keuze. En dan noem jij dat er geruchtenstromen ontstaan... Bijzonder.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: Thor link=msg=1275385 date=1402406989
Gelet op de normale gang van zaken bij uitrukken : de brandweer zet de lichten en het lawaai aan zodra ze de kazerne uit gaan, maar ja je weet het in specifieke gevallen zoals dit natuurlijk nooit zeker.

Kruising Kayersdijk - Laan van Malkemschoten is druk en onoverzichtelijk. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze zonder O&GS reden.
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Citaat van: Red link=msg=1275387 date=1402407066
Hoezo? Omroep gelderland heeft kennelijk persvoorlichting benaderd. Die geven eerlijk antwoord, we weten het nog niet... En de media neemt dat zo over. Dat is natuurlijk hun keuze. En dan noem jij dat er geruchtenstromen ontstaan... Bijzonder.

Prima dat de persvoorlichting eerlijk is hoor...

Natuurlijk ontstaan er daardoor geruchtenstromen, het eerste bericht is er al, namelijk dat het in die regio wel vaker voorkomt dat ze zonder sirene rijden.. Daarmee wordt al lichtelijk geinsinueerd dat ze mogelijk zonder sirene reden. Zo komen die geruchten dus op gang, en niet alleen op dit forum..

Zo Bijzonder is dat dus niet..


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Citaat van: FF4266 link=msg=1275390 date=1402407652
Prima dat de persvoorlichting eerlijk is hoor...

Natuurlijk ontstaan er daardoor geruchtenstromen, het eerste bericht is er al, namelijk dat het in die regio wel vaker voorkomt dat ze zonder sirene rijden.. Daarmee wordt al lichtelijk geinsinueerd dat ze mogelijk zonder sirene reden. Zo komen die geruchten dus op gang, en niet alleen op dit forum..

Zo Bijzonder is dat dus niet..

Iets beter lezen...

Dat bericht ging over de regio Twente. Dat is nog een eindje naar het oosten..


Alexander

  • Brandweer - integrale veiligheid - EHBO - BHV - adviseur - docent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
    • Blog
Hopelijk vallen de gevolgen mee, iedereen heel veel sterkte!
Ik reageer op persoonlijke titel. Mijn vragen en/of opmerkingen zijn geen kritiek maar ik ben hooguit open en direct. Daarnaast altijd op zoek naar le


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Citaat van: Gelderland link=msg=1275393 date=1402408002
Iets beter lezen...

Dat bericht ging over de regio Twente. Dat is nog een eindje naar het oosten..

Volkomen gelijk!  98uiye


STIMP

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 66
    • Persoon Schadeherstel en Carrosserie BV
Hoezo total loss???


mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Citaat van: STIMP link=msg=1275397 date=1402408279
Hoezo total loss???
tsjah dat word nogal snel gezegd, ik laat die beoordeling liever over aan de schade expert.  ;)

De A stijl van de cabine heeft wel degelijk een flinke klapper gemaakt, bij een vrachtwagen kan dan de complete cabine vervangen worden. Ik vraag me alleen af of hij dit nog waard is gezien het bouwjaar, 2001, het is een verlengde manschappen cabine.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
In ieder geval drie personen met spoed vervoerd. De chauffeur brandweer, en de 2 inzittenden van de vuilniswagen zijn vervoerd.

De bijrijder van de vuilniswagen (Voor mij een Hele bekende) lijkt er het ernstigst aan toe te zijn. Daarna de pompbediende. Beide zijn in ieder geval losgeknipt en geïmobiliseerd.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens