Parkeeroverlast geen taak meer van de politie?

Auteur Topic: Parkeeroverlast geen taak meer van de politie?  (gelezen 2943 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Gepost op: 15 juni 2014, 13:11:03
Het is weer eens raak, een evenement in de haven en:



Bel je 0900-8844 omdat je gevaarlijke situatie's ziet aankomen, krijg je eerst iemand aan de telefoon die zegt "ja, maar meneer daar is de politie niet voor, dat hoort de gemeente te regelen."

Als er dan een agent te motor komt is zijn actie:"Ik kan er ook niet voor gaan bekeuren, want dan ben ik de hele dag daarmee bezig."

Is parkeeroverlast geen taak meer van politie?


Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2014, 16:40:49
Dan bel je nu toch het nummer van de gemeente voor speodeisende problemen? Met meteen een handhavingsverzoek ivm slechte bereikbaarheid door hulpdiensten. Bij een volgend evenement van te voren bezwaar maken tegen ontbreken beleid parkeeroverlast.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2014, 16:59:35
Waar ken ik dit van, en dan ook nog zonder evenement .....

Kunt de straat niet eens uit maar daar is de politie niet voor... maar wejegebeent als je de poederblusaanhanger vanwege een evenement voor de deur staat dan is men er als de kippen bij want dat mag dan weer niet.... en onze BOA's ach ja die weten alleen de weg in het centrum daar buiten moeten ze te ver fietsen voor de koffie
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #3 Gepost op: 15 juni 2014, 17:12:52
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1277029 date=1402844375
Waar ken ik dit van, en dan ook nog zonder evenement .....

Kunt de straat niet eens uit maar daar is de politie niet voor... maar wejegebeent als je de poederblusaanhanger vanwege een evenement voor de deur staat dan is men er als de kippen bij want dat mag dan weer niet.... en onze BOA's ach ja die weten alleen de weg in het centrum daar buiten moeten ze te ver fietsen voor de koffie

Dan nodig je ze uit op de koffie, kunnen ze gelijk de situatie in ogenschouw nemen en na de koffie gelijk schrijven ;) ;D
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.