verschillende overhemden per regio

Auteur Topic: verschillende overhemden per regio  (gelezen 3311 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Target77

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 8 juli 2005, 16:40:22
grrr opzouten met dat witte overhemd.... zelfs na een dag op het bureau is ie pikzwart....

Mmmm...wellicht een idee om zwarte overhemden in te voeren i.p.v. witte (naar amerikaans voorbeeld: NYPD en LAPD)  ;D ;D ;D


paul_hartog

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 8 juli 2005, 19:23:49
staat wel stoer jah ::) zwart


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 8 juli 2005, 19:27:54
Even misschien een rare vraag van mij. Maar mij is opgevallen dat er per regio kan verschillen wat voor kleur overhemden gedragen worden bij het uniform.
Hier in de regio (ZHZ) dragen ze witte overhemden, maar in de regio Rdam Rijnmond weer lichtblauwe. Waarom is daar landelijk geen norm voor? Dus alleen wit of alleen blauw. Ik vind zelf het witte overhemd het netste staan.

Grt Rob

hier zitten ze met een wit en een blauw overhemd op de auto, in de boot met wit
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #13 Gepost op: 8 juli 2005, 23:03:42
Ik vraag me af in hoeverre de politie is betrokken bij de ontwikkeling van het uniform (dan bedoel de mensen die het werk moeten uitvoeren)
OK, er zijn draag proeven geweest, maar als je ziet hoeveel er verandert moest worden en waar de politiemensen het allemaal niet mee eens waren...
Zo moeilijk is het niet, zet een poll op het intranet ofzo.
Als die veranderingen hebben volgens mij weer klauwen met geld gekost.

En nu hoor je het ook, witte overhemden te snel vies, dat kan je toch van tevoren bedenken!
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 8 juli 2005, 23:28:53
Ik vraag me af in hoeverre de politie is betrokken bij de ontwikkeling van het uniform (dan bedoel de mensen die het werk moeten uitvoeren)
OK, er zijn draag proeven geweest, maar als je ziet hoeveel er verandert moest worden en waar de politiemensen het allemaal niet mee eens waren...
Zo moeilijk is het niet, zet een poll op het intranet ofzo.
Als die veranderingen hebben volgens mij weer klauwen met geld gekost.

En nu hoor je het ook, witte overhemden te snel vies, dat kan je toch van tevoren bedenken!

http://politie-uniform2002.cjb.net/ genoeg te lezen over de invoering van het nieuwe uniform...weinig positief ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #15 Gepost op: 9 juli 2005, 23:49:50
http://politie-uniform2002.cjb.net/ genoeg te lezen over de invoering van het nieuwe uniform...weinig positief ::)

Ja, ik heb dat wel een beetje gevolgd, vandaar mijn reactie...
Soms kan ik echt geen begrip opbrengen voor die mensen op het ministerie (en de politie zelf ook niet, blijkt wel uit de demonstraties voor de deur)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s