Explosie Underground London 07-07-2005

Auteur Topic: Explosie Underground London 07-07-2005  (gelezen 20350 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #100 Gepost op: 8 juli 2005, 00:02:57
Zeg dat ook maar als amsterdam next is of ze bij ons de kerncentrale opblazen.

En toevallig je broer of zus is dood, zij geven niet eens om hun eigen leven laat staan dat van ons.

Van mij mogen ze alles doen om dit soort dingen te voorkomen. Amerika doet al een vingerafdruk en foto maken bij iedereen die het land inkomt, doe er ook maar een DNA test bij.


Dat is inspelen op wat ze willen bereiken...het ontwrichten van de samenleving.....en iemand met een kronkel in zijn hoofd ga je niet tegenhouden... mensen zonder strafblad, die via een anonieme proxy internetten, die geen telefoons meer gebruiken.....hoe zie jij het voor je dat je voorkomt dat zo iemand ergens rondloopt en een rugzak met explosieven neerzet of af laat gaan op zijn rug..... het haalt je hele samenleving onderuit, het verminderd het weinige vertrouwen dat er is in elkaar en het zorgt ervoor dat je je nooit meer vrij zal voelen.....

De inlichtingendiensten mogen van mij best meer...en wat ze bijvoorbeeld moeten regelen is het in een proces mogen gebruiken van AIVD-info en het beter communiceren tussen politie en AIVD.... daar is al een hoop winst op te behalen....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #101 Gepost op: 8 juli 2005, 13:43:16
(...)

Van mij mogen ze alles doen om dit soort dingen te voorkomen. (...)



Jij geeft de terroristen precies wat ze willen. Als we zouden doen wat jij wil gaan we terug aan de jaren '40 in duitsland toen de GeStaPo ook die bevoegt heden had..... Er hoeft dan maar een Le Pen, de Winter, oid aan de macht te komen en we zijn weer 70 jaar terug in de tijd met onze democratie!!! Kijken hoelang

Zeg dat ook maar als amsterdam next is of ze bij ons de kerncentrale opblazen.

En toevallig je broer of zus is dood, zij geven niet eens om hun eigen leven laat staan dat van ons.


Waar denk je dat er meer slachtoffers vallen, in het verkeer of bij terroristische aanslagen in europa..... Ik hoop nooit dat het iemand overkomt maar dat is toch even erg!!! Of is een slachtoffer van terrorisme erger dan een verkeersslachtoffer!!  ???


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #102 Gepost op: 8 juli 2005, 16:23:34
slachtoffer worden in het verkeer worden is vreselijk maar doelbewust mensen Vernietigen is voor mij persoonlijk erger.

Dit brengt weer de discussie opgang van kunnen we wel samenleven ! Met al deze bevolkingsgroepen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #103 Gepost op: 8 juli 2005, 16:41:00
Zeg dat ook maar als amsterdam next is of ze bij ons de kerncentrale  opblazen.

En toevallig je broer of zus is dood, zij geven niet eens om hun eigen leven laat staan dat van ons.

Van mij mogen ze alles doen om dit soort dingen te voorkomen. Amerika doet al een vingerafdruk en foto  maken bij iedereen die het land inkomt, doe er ook maar een DNA test bij.


Moeten de mensenin Rome en Kopenhage zich nu dan ook zorgen maken? En in angst gaan leven,want op de site van el-quada staat dat Rome en Kopenhage ook op de nominatie staan.Je kan toch niet toegaan geven aan een stel zieke geesten,dan hebben die terroristen dus gewonnen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #104 Gepost op: 8 juli 2005, 17:14:58
slachtoffer worden in het verkeer worden is vreselijk maar doelbewust mensen Vernietigen is voor mij persoonlijk erger.

Dit brengt weer de discussie opgang van kunnen we wel samenleven ! Met al deze bevolkingsgroepen.
JA....dat kunnen we....als we maar open staan voor elkaar....en niet een aantal extremisten het beeld van een bevolkingsgroep laten bepalen.... Ik merk aan mezelf dat ik ook moeite heb op een open blik te houden richting sommige bevolkingsgroepen, zeker in het werk dat ik doe....maar ik dwing mezelf om die vooroordelen van mezelf te zien en probeer een open blik te houden... dat is de manier waarop we samen kunnen en moeten leven...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #105 Gepost op: 8 juli 2005, 17:35:51
slachtoffer worden in het verkeer worden is vreselijk maar doelbewust mensen Vernietigen is voor mij persoonlijk erger.

Dit brengt weer de discussie opgang van kunnen we wel samenleven ! Met al deze bevolkingsgroepen.

Een bestuurder met drank op vind ik even erg!!!!

Zoals ik al eerder beschreven heb.... als we eraan werken dat alle nederlanders ook gezien worden als Nederlanders en dat iedereen zich ook als nederlander voelt is er geen basis voor terroristen om in nederland op te treden...... dat dit een utopie is lijkt mij ook maar we moeten volgens mij altijd proberen daar naar te streven!!!  :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #106 Gepost op: 9 juli 2005, 02:06:07
Een bestuurder met drank op vind ik even erg!!!!

Zoals ik al eerder beschreven heb.... als we eraan werken dat alle nederlanders ook gezien worden als Nederlanders en dat iedereen zich ook als nederlander voelt is er geen basis voor terroristen om in nederland op te treden...... dat dit een utopie is lijkt mij ook maar we moeten volgens mij altijd proberen daar naar te streven!!! :)
Verder niks meer aan toe te voegen.... Het is vreselijk wat er gebeurt is, maar laten we ons niet gek laten maken....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #107 Gepost op: 9 juli 2005, 11:11:25
iedereen schrijft we moeten hopen en proberen etc dat zijn slappe woorden die daadkracht missen.

Proberen doen hondjes en hopen en geloven doe je in een kerk

Het enige wat bij extremisten helpt is de oorsprong wegnemen, dat is inprinciepe niet de islam .
Maar de mensen die hun eigen intepretatie aan dat boek geven.

vrije mening van godsdienst is een goed recht maar je ziet in europa al dat dat lastig is.
Ook hier heb je diverse afslpitsingen van kerken, tot nu toe goedaardig.

Waarom zijn mensen bang om te zegen wat ze denken, de meeste worden dan gelijk als racist gezien, terwijl dat echt niet zo is.
Met al dat politiek correcte gepraat kom je echt niet verder hoor.
Daadkracht is wat we in dit land missen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #108 Gepost op: 9 juli 2005, 11:13:34


Waarom zijn mensen bang om te zegen wat ze denken,
 
Ik denk dat er voorbeelden genoeg zijn,waarom mensen hun mond houden  ::) ::)


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #109 Gepost op: 9 juli 2005, 13:26:27
dus de eerste winst voor hun.