Explosie Underground London 07-07-2005

Auteur Topic: Explosie Underground London 07-07-2005  (gelezen 20102 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #50 Gepost op: 7 juli 2005, 16:59:28
(Ik moet het goeie voorbeeld geven dus zal niet op je bericht reageren!)

Wat mij wel opvalt is dat de terroristen niet de drukste stations hebben gekozen om de boel op te blazen?!


Target77

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 7 juli 2005, 17:01:19
(Ik moet het goeie voorbeeld geven dus zal niet op je bericht reageren!)

Wat mij wel opvalt is dat de terroristen niet de drukste stations hebben gekozen om de boel op te blazen?!


Maar blijkbaar waren deze punten wel genoeg om het gehele openbaar vervoer plat te leggen.... dus met andere woorden om de samenleving te ontwrichten.  ;)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #52 Gepost op: 7 juli 2005, 17:05:43
Maar blijkbaar waren deze punten wel genoeg om het gehele openbaar vervoer plat te leggen.... dus met andere woorden om de samenleving te ontwrichten.  ;)

Tja ik had dan toch andere punten gekozen!Vooral de kruispunten tussen de verschillende lijnen zijn erg
Dat zijn dus de Circle lijn en de district (groen en geel)



 druk!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #53 Gepost op: 7 juli 2005, 17:07:39
Wederom weer een zwarte bladzijde in de geschiedenis,wederom zijn er weer onschuldige mensen het slachtoffer geworden van terroristen.Wederom uit dezelfde hoek  :'(


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #54 Gepost op: 7 juli 2005, 17:19:52
Ja, als Amsterdam echt de volgende zou zijn met zulk soort babaars aanslagen, dan moeten we maar eens goed rond de tafel gaan zitten Den Haag. Want als je oefening Bonfire weer als voorbeeld neemt, dan moet Den Haag maar eens sirieus gaan praten met elkaar...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #55 Gepost op: 7 juli 2005, 17:21:07
Ja, als Amsterdam echt de volgende zou zijn met zulk soort babaars aanslagen, dan moeten we maar eens goed rond de tafel gaan zitten Den Haag. Want als je oefening Bonfire weer als voorbeeld neemt, dan moet Den Haag maar eens sirieus gaan praten met elkaar...
en dan?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #56 Gepost op: 7 juli 2005, 17:29:36
Ja, als Amsterdam echt de volgende zou zijn met zulk soort babaars aanslagen, dan moeten we maar eens goed rond de tafel gaan zitten Den Haag. Want als je oefening Bonfire weer als voorbeeld neemt, dan moet Den Haag maar eens sirieus gaan praten met elkaar...

bonfire was idd een grote *************!

maar hoe goed je ook bent voorbereid zo een aanslag als deze weer in london kun je niet voorbereiden jah, wel voorbereiden maar als hete cht gebeurd is ineens alles anders....


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #57 Gepost op: 7 juli 2005, 17:34:22
Klopt ook, je kan het niet helemaal voorkomen, maar ik ben ook "bang" dat als de aanslag geweest is het een grote chaos word op straat en in alle informatie....
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


rob dierenambulanc

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 7 juli 2005, 17:42:45
Ik zal maar niet zeggen wat ik er echt van denk, maar het is te vreselijk voor woorden. men moord en doet maar uit de naam van een bepaalde godsdienst en gedachtengoed. Het zijn gewoon een stel sluipmoordenaars en het grote brein achter dit kwaad lacht zich te pletter daar ergens in de bergen van Afganistan.

Tekst aangepast door Global Ronald


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #59 Gepost op: 7 juli 2005, 18:14:08
Over de aanslagen is denk ik genoeg gezegd, niemand kan met welke reden dan ook zoiets goed praten. Triest en heel veel sterkte voor alle betrokken.

Tja en Nederland, denk niet dat wij voldoende zijn voorbereid op een ramp en weet ook niet of we ons kunnen voorbereiden op zo'n aanval.. (leuk al die maatregelen die nu genomen worden maar heeft denk ik weinig zin, zoals al eerder gezegd; bij de bron aanpakken!!)

Dan bedacht ik me vanmiddag nog iets anders. Zouden de aanslagen in Parijs zijn gepleegd als deze was gekozen als Olympische stad van 2012
Denk niet dat er een antwoord op te geven is maar wilde het toch even in jullie midden leggen.