Status voorrangsvoertuig maar geparkeerd / geblokkeerd

Auteur Topic: Status voorrangsvoertuig maar geparkeerd / geblokkeerd  (gelezen 6356 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Reactie #10 Gepost op: 8 juli 2014, 19:36:50
Als er reclame op staat, foto ff delen op sociale media met wat commentaar en ongepaste opmerkingen maken over de chauffeur(of euse) en voor je het weet krijg je reactie en doen ze het nooit meer. Geen garantie tot succes, maar wel een keer reactie gehad nadat ik een foto had gemaakt van een auto volop met reclame van een bedrijf, welke het heel erg bont maakte op de weg en onder de foto vertelt wat hij deed. Heel snel reactie van het bedrijf gehad met excuses en of ik aub de post wilde verwijderen wegens negatieve reclame.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #11 Gepost op: 8 juli 2014, 20:03:43
Citaat van: -Joost- link=msg=1282627 date=1404828352
Status rambumper, ováh

http://www.youtube.com/watch?v=OhjMwjXX1tI

''...ze hebbe de hele atoo gesloopt.......de gemeente ato!.....''

Nou dan kan politie Amstelland meteen de bekeuring voor t onhandig parkeren/blokeee van rijbaan voor hulpverleningsvoortuigen deponeren daar waar t hoort, bij de gemeente.  sterk staaltje van vestzak-broekzak.....
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #12 Gepost op: 9 juli 2014, 11:05:48
Wielklem zetten?
Mag natuurlijk ook niet, maar boontje vraagt om z'n loontje :P
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #13 Gepost op: 9 juli 2014, 12:18:26
Citaat van: Mattijs link=msg=1282713 date=1404896748
Wielklem zetten?
Mag natuurlijk ook niet, maar boontje vraagt om z'n loontje :P

Van die gele ster naast de KLF heb ik ook de sleutels, denk dat ik de volgende keer die er maar bij de hondenkar dwars voorzet. Had nu ook gebeld met blauw dat ik er niet uit kon (de gele mag geen prive kilometers maken) maar de komst van blauw liet zolang opzich wachten dat de vogel gevlogen was voor dat blauw in beeld kwam.

Citaat van: Vider link=msg=1282663 date=1404841010
Als er reclame op staat, foto ff delen op sociale media met wat commentaar en ongepaste opmerkingen maken over de chauffeur(of euse) en voor je het weet krijg je reactie en doen ze het nooit meer. Geen garantie tot succes, maar wel een keer reactie gehad nadat ik een foto had gemaakt van een auto volop met reclame van een bedrijf, welke het heel erg bont maakte op de weg en onder de foto vertelt wat hij deed. Heel snel reactie van het bedrijf gehad met excuses en of ik aub de post wilde verwijderen wegens negatieve reclame.

Foto staat op de FB pagina van buurtzorg, hun enige commentaar.... of er geen briefje in lag met een telefoonnummer en dat het hok idd niet erg handig geparkeerd stond (tja als dit al een vorm van parkeren is.....) daar maar op geantwoord dat ik er een nummer voor heb... een 0900 nummer en dan niet dat van hun.

Maar goed de situatie bracht bij mij dus de vraag van stel dat ze dit doen bij de bus van een AGS (die hier ook in de omgeving woont) en die belt met de blauwe tak welke extra gevolgen heeft dat voor het verbaal van het witte hok.
Helaas blijkbaar niet enorm veel anders dan dat het hok wellicht sneller achter een geel voertuig hangt.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #14 Gepost op: 9 juli 2014, 14:10:27
Citaat van: Iv0 link=msg=1282648 date=1404836698
Alleen bestuurders kunnen voorrang verlenen :)
Citaat van: Artikel 50 RVV1990
Weggebruikers moeten bestuurders van een voorrangsvoertuig voor laten gaan.
;)

Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1282651 date=1404836955
Opzich best wel een leuk idee hoor DION om de hele duvelsemikmak aan te zetten maar vrees dat ik dan duurder uit ben dan de hondenkar...... ;)
Dat vermoeden deel ik uiteraard  ^-^


Azijnzeikerd

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 327
Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2014, 09:02:16
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1282631 date=1404829487
Nee een VW Up
Maar dat is even niet waar het omgaat (de totaal mislukte poging tot parkeren van een hondenkar)

Heb een UP en ben er erg tevreden over. Protesteer tegen het gebruik van het woord "hondenkar". Alsof een oude brandweerbus zo bijzonder is?


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2014, 09:46:25
Waarvan akte en dan nu weer ontopic.