Spoedritten, altijd rijden met optische en geluidssignalen: ja of nee?

Auteur Topic: Spoedritten, altijd rijden met optische en geluidssignalen: ja of nee?  (gelezen 115269 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Hoe vaak kom je op de snelweg niet een ambu tegen met alleen blauw blauw op, die rijden precies het zelfde als de brandweer  ;), ook ook in de nacht veelal alleen blauw blauw
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Du Booton

  • Gast
Alleen hebben die nog geen brancherichtlijn net zoals de Brandweer en sinds 01-07-2005 ook de Politie.

Groet


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
en sinds 01-07-2005 ook de Politie.

Ohjah? Waar heb je dat vandaag gehaald?


Du Booton

  • Gast
Wat ? dat van die brancherichtlijnen ????


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Ja die richtlijnen voor de politie.


Du Booton

  • Gast
Is reeds geruime tijd bekend, heeft volop in de media gestaan, er zijn zelfs al kamervragen over gesteld zie

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=255&Itemid=71

Groet.


Smitfire

  • Gast
Du Booton, het wordt tijd dat je op vakantie gaat; je slaat door !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;)

Maar je hebt wel gelijk  ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Volop in de media? Ik heb er anders weinig over gelezen.  ::)

Maar het zal dan wel neem ik aan.


Du Booton

  • Gast
Hee Smittevuur, ja rustig nog 1 dag, maar geloof het is echt op 1 juli ingegaan en daar is niet iedereen binnen dat wereldje blij mee.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
maar geloof het is echt op 1 juli ingegaan en daar is niet iedereen binnen dat wereldje blij mee.
Ik geloof je.  ;)

En ben er inderdaad via google ook achter gekomen dat het bij sommige niet helemaal lekker zit.