Onopvallende auto met blauwe pit

Auteur Topic: Onopvallende auto met blauwe pit  (gelezen 18066 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Target77

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 18 juli 2005, 20:04:29
En die dienstauto is dan zo'n vette bak en niet een simpel Astra-tje ?

Groet.

Vraag jij altijd naar de bekende weg??  ??? ;D ;D


Du Booton

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 18 juli 2005, 20:20:12
Volgens mij stel ik een normale vraag toch ?


Target77

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 18 juli 2005, 20:55:04
wat de opkomst tijd is?

Snel sneler snelst.

Ze hebben de auto bij de voordeur staan. En rijden als dit nodig is vanaf de plaats waar ze zijn naarhet PD. En dan heb ik het dus over stoetoproepen niet over een geplande instap.
Denk ook even aan de veiligheid i.v.m. de hooge snelheden dus toch die dikke auto ipv. een astratje

Kijk maar hier  ;) ;D ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #53 Gepost op: 18 juli 2005, 21:46:17
En die dienstauto is dan zo'n vette bak en niet een simpel Astra-tje ?

Groet.
Doet dat er wat aan toe dan?
Die "vette"bak zoals jij praat is voor die mensen niet meer dan een hulpmiddel om hun werk goed te doen,ik werk ook graag met een goed stuk gereedschap


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #54 Gepost op: 18 juli 2005, 21:53:29
Doet dat er wat aan toe dan?
Die "vette"bak zoals jij praat is voor die mensen niet meer dan een hulpmiddel om hun werk goed te doen,ik werk ook graag met een goed stuk gereedschap

Dus zonder een vette bak zouden ze hun werk niet goed kunnen doen ? Lijkt me dat een voertuig wel aan speciale eisen moet doen maar dan zal er uiteindelijk nog een grote verscheidenheid aan keuze zijn.  Je hebt je toch aan bepaalde regels te houden zoals snelheid etc dus dan zal je er met een ander voertuig even snel zijn !
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #55 Gepost op: 18 juli 2005, 21:55:48
Dus zonder een vette bak zouden ze hun werk niet goed kunnen doen ? Lijkt me dat een voertuig wel aan speciale eisen moet doen
Zeg ik dat dan? Ik dacht van niet,toch fijn als je zelf een goede aanvulling geeft


Target77

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 18 juli 2005, 21:58:56
Dus zonder een vette bak zouden ze hun werk niet goed kunnen doen ? Lijkt me dat een voertuig wel aan speciale eisen moet doen maar dan zal er uiteindelijk nog een grote verscheidenheid aan keuze zijn.  Je hebt je toch aan bepaalde regels te houden zoals snelheid etc dus dan zal je er met een ander voertuig even snel zijn !

Owwwwww...... vandaar dat ze om de 3 maanden nieuwe banden onder die auto's moeten doen.  :P ;D ;D


Du Booton

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 18 juli 2005, 22:47:47
Laten we zeggen wij weten beter Ricardo  ;D

Groet


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #58 Gepost op: 19 juli 2005, 00:48:15
die dienstauto is dus altijd een zware bak al is het alleen maar om de communicatie apperatuur te dragen, en dit is echt geen C2000 ;D ;D

bovendien wat dacht je van een voorruit van 4 cm dik.
Nemo me impune lacessit


Du Booton

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 19 juli 2005, 14:30:12
Zo dan het wordt steeds ingewikkelder, dus het AT rijdt ook al met gepantserde voertuigen.
Ik leer hier een hoop dank u !!

Groet