Onopvallende auto met blauwe pit

Auteur Topic: Onopvallende auto met blauwe pit  (gelezen 17967 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #70 Gepost op: 19 juli 2005, 19:57:45
Laten we het nu even on-topic houden.  :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #71 Gepost op: 19 juli 2005, 20:19:52
okej, even terug komend op het gene

ik was vandaag aan het werk, komt er een sirene aan rijden (hoorde ik ) dus ik kijk,

was het een onopvallende medewerker van de bedrijfsbeveiliging op een fiets, met blauw lampje en sirene
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #72 Gepost op: 19 juli 2005, 21:02:45
Het wordt steeds gekker :P
Er zijn zelfs slechts enkele politiefietsen die een blauw lampje hebben, laat staan een sirene.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #73 Gepost op: 20 juli 2005, 01:09:36
Zo te horen hebben jullie spannende banen, maar daar mag je zeker niks over vertellen. Jammer..............

Groet.

en ik mag meedenken hoe de OGS bediend wordt, en eventuele ander apperatuur geschakeld, verder zeg ik ook niets.
Nemo me impune lacessit


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #74 Gepost op: 20 juli 2005, 14:07:32
en ik mag meedenken hoe de OGS bediend wordt, en eventuele ander apperatuur geschakeld, verder zeg ik ook niets.

In amerika rijden bike patrol teams inderdaad ook met blauwe lampjes en sirene's, hier heb je hele leuke maar wel kostbare setjes voor te koop.


Deze zijn 30 dollar, valt nog mee !

Je hebt ook ledlampjes, deze heb ik ook een keer gezien maar die was iets van 270 dollar in drie kleuren (blauw rood en wit)

Maar ik wijk nu weer van het topic af dus was meer ter info !

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #75 Gepost op: 23 juli 2005, 01:25:45
en ik mag meedenken hoe de OGS bediend wordt, en eventuele ander apperatuur geschakeld, verder zeg ik ook niets.
Das bij onze voertuigen nog lastig,... als mijn maatje kaart zit te lezen moet ik rekken om bij de knoppen te komen ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #76 Gepost op: 23 juli 2005, 15:41:08
Das bij onze voertuigen nog lastig,... als mijn maatje kaart zit te lezen moet ik rekken om bij de knoppen te komen ::)

dat weet ik, niet iedere auto wordt logisch ingedeeld, maar daar zijn meestal de mensen van het betreffende korps verantwoordelijk voor, zij hebben zo hun wensen.
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #77 Gepost op: 23 juli 2005, 16:04:18
dat weet ik, niet iedere auto wordt logisch ingedeeld, maar daar zijn meestal de mensen van het betreffende korps verantwoordelijk voor, zij hebben zo hun wensen.
maar zijn er diverse manier om een mobilofoon te kunnen bedienen.naast de spreeksleutel dan?


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #78 Gepost op: 23 juli 2005, 22:50:22
maar zijn er diverse manier om een mobilofoon te kunnen bedienen.naast de spreeksleutel dan?
Wij hebben een C2000 Carkit voor je porto die Vox geactiveerd is....helaas hebben ze me niet verteld hoe het werkt dus gebruik ik de knop op het dashboard maar... en de C2000 mobilofoons in de auto die het nog niet doen worden ook met een knop op het dashboard of een spreeksleutel bediend....maar een voetschakelaar is ook mogelijk....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-