Huisvesting tijdens opleiding

Auteur Topic: Huisvesting tijdens opleiding  (gelezen 26855 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmijn

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #20 Gepost op: 8 september 2014, 11:33:03
Hier iemand iets nieuws te melden?


TimoNNL

  • Aspirant eenheid Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #21 Gepost op: 9 september 2014, 11:43:55
Ik zit ook in de selectie ronde voor niveau 5, voor de eenheid noord nederland. Ik heb 2 week geleden mijn antecedenten onderzoek terug gestuurd, helaas nog niks gehoord. Medische keuring staat wel aan in gepland. Tijdens bewust blauw kregen wij te horen dat wel zelf wat moeten regelen als we in appeldoorn huisvesting willen.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #22 Gepost op: 9 september 2014, 13:00:19
Je moet alles zelf regelen, er hangt op de academie in Apeldoorn een prikbord met daarop verschillende verhuurders. Sommigen huren een vakantiehuisje met een groep, anderen kamers en weer anderen een hotel/B&B.
Let op, je zit alleen de eerste 9 maanden fulltime in Apeldoorn, hierna kom je er een stuk minder.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Zacha

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #23 Gepost op: 10 september 2014, 12:38:10
Mijn medische keuring heb ik inmiddels (zoals al eerder gemeld) positief afgerond.
Ik heb nu twee en een halve week geleden mijn BGO-formulier retour op de post gedaan, hier heb ik helaas verder niks meer overgehoord.
Wel ben ik uitgenodigd om aankomende maandag mijn aanstellings- cq. arbeidsvoorwaardengesprek te hebben.

Maar Jasmijn, heb jij inmiddels al iets te horen gekregen betreffend je retour gezonden BGO-formulier?
Of heeft uberhaubt iemand een idee wat betreft hoe lang het kan duren voordat er wederhoor komt over de retour gezonden BGO-formulieren?


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #24 Gepost op: 10 september 2014, 12:59:48
Citaat van: silque link=msg=1294402 date=1410260419
Je moet alles zelf regelen, er hangt op de academie in Apeldoorn een prikbord met daarop verschillende verhuurders. Sommigen huren een vakantiehuisje met een groep, anderen kamers en weer anderen een hotel/B&B.
Let op, je zit alleen de eerste 9 maanden fulltime in Apeldoorn, hierna kom je er een stuk minder.
Kijk, daar was ik nou erg benieuwd naar. Ken jij toevallig een aantal van die verhuurders (met name van de vakantiehuisjes/kamers)?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #25 Gepost op: 10 september 2014, 15:52:15
Citaat van: Zacha link=msg=1294618 date=1410345490
Of heeft uberhaubt iemand een idee wat betreft hoe lang het kan duren voordat er wederhoor komt over de retour gezonden BGO-formulieren?

In mijn geval 5 weken, waarna ik zelf maar gebeld heb en er de volgende dag iemand voor het thuisbezoek op de stoep stond  O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Zacha

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #26 Gepost op: 10 september 2014, 16:01:27
Ik neem aan dat het thuisbezoek niet onaangekondigt plaats vind?


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #27 Gepost op: 10 september 2014, 16:08:03
Citaat van: Zacha link=msg=1294702 date=1410357687
Ik neem aan dat het thuisbezoek niet onaangekondigt plaats vind?

Nee zal telefonisch een afspraak gemaakt worden O0


Jasmijn

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #28 Gepost op: 10 september 2014, 16:44:03
Ik had ook nog niks gehoord, dus zelf maar gebeld gisteren. Ze zeiden dat ik vanzelf een telefoontje krijg komende of aankomende week  :)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #29 Gepost op: 11 september 2014, 17:23:45
Citaat van: LuukPol link=msg=1294627 date=1410346788
Kijk, daar was ik nou erg benieuwd naar. Ken jij toevallig een aantal van die verhuurders (met name van de vakantiehuisjes/kamers)?

Nee helaas, ik zit niet meer op de academie en heb de laatste 3 jaar in een hotel gezeten. Heb er dus geen actuele informatie over, maar een belletje naar de academie zal je vast meer opleveren!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.