Huisvesting tijdens opleiding

Auteur Topic: Huisvesting tijdens opleiding  (gelezen 26858 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Zacha

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #30 Gepost op: 16 september 2014, 10:01:31
Dit bericht past misschien niet binnen de bedoelingen van dit topic, maar toch plaats ik het hier omdat mij hier gevraagd is de andweren op de hoogte te houden van de vorderingen :).
Ik heb inmiddels mijn arbeidsvoorwaarden- en aanstellingsgesprek gehad. Ook is er een afspraak gemaakt voor mijn thuisbezoek!
Aanstaande maandag, 22 september, zal ik mijn huisbezoek hebben.
Dan word mij ook meteen mijn definitieve uitslag verteld, rond ik dit bezoek dus positief af, dan mag ik 3 november in Apeldoorn starten aan mijn opleiding Politiekundige Bachelor voor het korps Limburg.

Als ik definitief word aangenomen  wil ik alvast met anderen (definitief aangenomen) opzoek gaan naar een woonruimte in Apeldoorn, maar daar laat ik maandag meer over horen!


Jasmijn

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #31 Gepost op: 16 september 2014, 10:36:54
Het schiet al op Zacha, goed bezig!  O0

Ik heb donderdag mijn huisbezoek en maandag de kennismakings-en arbeidsvoorwaardenbijeenkomst  :)


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #32 Gepost op: 16 september 2014, 11:54:47
Goed bezig beiden!

Krijg je direct na het huisbezoek uitsluitsel? Dat was bij mijn gesprek (voor mijn stage) niet zo! Jullie zijn al aan het eind van de rit en ik moet de 25e nog voor mijn eindgesprek. Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik in aanmerking kom voor de verkorte opleiding!


TimoNNL

  • Aspirant eenheid Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #33 Gepost op: 16 september 2014, 12:02:17
Vandaag het arbeidsvoorwaardegesprek gehad, vrijdag medische keuring en als het goed is november starten met de opleiding in Apeldoorn. Voor de regio noord-Nederland geld voor de huisvesting dat je 90 % terug krijgt van je kosten, als je besluit in appeldoorn te gaan wonen.

Dit moet dan wel worden aangevraagd en door een commissie worden beoordeelt. In plaats van dat kan je ook kijken of het met reiskosten vergoeding uit kan. Hierbij werd wel gelijk de opmerking gemaakt dat je moet kijken hoe integer het is. Stel dat je elke maand daardoor x bedrag extra overhoud.

Ik wil net zo als Zacha proberen met de mensen die aangesteld zijn om wat samen te huren dan.


TimoNNL

  • Aspirant eenheid Noord-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #34 Gepost op: 23 september 2014, 17:24:05
Hebben ander mensen intussen als meer nieuws of weten hoe ze het gaan doen? Ik wacht helaas nog op mijn antecedenten onderzoek, hopen dat alles maar op tijd klaar is.


Roze kanarie

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #35 Gepost op: 24 september 2014, 11:21:23
Ik heb mijn huisbezoek gisteren gehad. Nu is het wachten op de uitslag. En dan hopelijk in november starten met politiekundige.
Hebben er meer mensen al huisbezoek en of de uitslag gehad?


Jasmijn

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #36 Gepost op: 24 september 2014, 12:19:03
Ik ben officieel aangenomen  098uo  Ik heb afgelopen maandag mijn klas ontmoet en 6 oktober start de opleiding  :)


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #37 Gepost op: 24 september 2014, 13:34:11
Gefeliciteerd! Fantastisch!

En laat in dit topic natuurlijk nog even weten als je definitief je huisvesting hebt geregeld!


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #38 Gepost op: 24 september 2014, 18:28:20
@Roze Kanarie: Succes!

@Jasmijn: Gefeliciteerd!!

@LuukPol: Succes morgen ;)


Zacha

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #39 Gepost op: 24 september 2014, 23:30:36
Had afgelopen maandag mijn huisbezoek, heb direct na afloop van het gesprek mijn uitslag gekregen..

En...

IK BEN OFFICIEEL AANGENOMEN!!!!!!!!!!!!!

Ik mag nu 3 november beginnen aan de Politieacademie te Apeldoorn voor mijn Politiekundige Bachelor (niveau 5).
Werken ga ik voor het korps Limburg.
Zijn hier nog anderen definitief aangenomen kandidaten voor Politieacademie te Apeldoorn? En misschien dan nog specifieker voor de 3 november startende opleiding voor de Politiekundigen?

Graag wil ik ook nog Jasmijn van harte feliciteren, en wens in TimoNNL en Roze Kanarie succes met het allerlaatste loodje!