Eindgesprek....en verder

Auteur Topic: Eindgesprek....en verder  (gelezen 37688 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #50 Gepost op: 25 november 2014, 20:21:48
Citaat van: Ronald71 link=msg=1310527 date=1416942620
Hoi Joor85,

leuk om iemand op dit forum te treffen die ook voor Noord-Nederland gaat. Heb vanmorgen contact met W&S gehad en ben nu door alle selecties heen. Als het bij jou ook positief is dan zie ik jou in week 5 O0

gr. Ronald

Hoi Ronald,

Dat is inderdaad leuk! Gefeliciteerd dat je alles hebt behaald! Goeie zaak  O0
Wanneer had jij het huisbezoek dan? Gisteren heeft diegene een referent van mij gebeld en dat was positief verlopen, dus ik wacht ook nog op die ene bevestiging!  ;)


Ronald71

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #51 Gepost op: 27 november 2014, 10:03:18
Citaat van: Joor85 link=msg=1310531 date=1416943308
Hoi Ronald,

Dat is inderdaad leuk! Gefeliciteerd dat je alles hebt behaald! Goeie zaak  O0
Wanneer had jij het huisbezoek dan? Gisteren heeft diegene een referent van mij gebeld en dat was positief verlopen, dus ik wacht ook nog op die ene bevestiging!  ;)

Hoi Joor85,

gesprek was 3 weken geleden. Gisteren de mail van W&S gekregen....jij al bericht?

gr. Ronald


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #52 Gepost op: 27 november 2014, 10:52:59
Citaat van: Ronald71 link=msg=1310854 date=1417078998
Hoi Joor85,

gesprek was 3 weken geleden. Gisteren de mail van W&S gekregen....jij al bericht?

gr. Ronald

Goeie zaak!  O0
Nee helaas, nog niks gehoord. Diegene die het huisbezoek afnam vertelde me dat het 1week tot 1.5week kan duren voordat ik bericht zal krijgen.

Heb je al bericht wanneer je de kleding mag ophalen?
Zal ik je een pm sturen zodat we mails etc kunnen uitwisselen?


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #53 Gepost op: 27 november 2014, 11:28:25
Citaat van: Ronald71 link=msg=1310854 date=1417078998
Hoi Joor85,

gesprek was 3 weken geleden. Gisteren de mail van W&S gekregen....jij al bericht?

gr. Ronald

Mail aanstelling is binnen!!!  ;D
Ook bij mij staat in week 5 beginnen!  O0

Ik zal je nog een bericht sturen, en dan zien we elkaar sowieso!

De rest in dit topic: heel veel succes met de opleiding!!  98uiye

Groetjes,
Jorick


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #54 Gepost op: 27 november 2014, 12:25:30
Jorick!!! Proficiat!! Wat goed. Eindelijk kun je je nu ook gaan verheugen op alles!

Ik heb net mail gehad van mijn eenheid dat ik begin volgende week de kledinglijst krijg en een afspraak kan inplannen dan.
Alleen weet ik nog steeds niet....hahaha.... bij welk district ik kom!


SidoB

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #55 Gepost op: 27 november 2014, 14:52:31
Vandaag heb ik een mail gekregen met daarin de mededeling dat ik de hele sollicitatieprocedure voor de functie van Politiekundige Bachelor bij de nationale politie, eenheid Noord-Nederland succesvol heb doorlopen! 098uo

Nu is het dus eindelijk definitief, ik begin in week 5 met de opleiding. Ben benieuwd wanneer het uniform gepast kan worden.

@LuukPol: Tijdens mijn aanstellingsgesprek werd gezegd dat er in januari nog een bijeenkomst zou zijn voor de studenten van Friesland/Noord-Nederland, heb jij dit ook te horen gekregen?


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #56 Gepost op: 27 november 2014, 15:54:17
Wat een goed nieuws allemaal vandaag als ik dat zo lees!! Proficiat nogmaals.
Lijkt me wel leuk om zo met elkaar contact te houden om te kijken hoe het iedereen vergaat de aankomende tijd.
Ik zit in eenheid Oost Brabant en heb vandaag mail gehad dat er nog een infoavond komt met alle nieuwe collega's en dat ik begin volgende week de kledinglijst krijg en dan een afspraak kan maken.
Verder heb ik van de academie de definitieve uitnodiging gekregen vorige week met alle info en inlog codes. (politiekennis net, webmail, etc)
Heb ook al een mailadres van de academie.


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #57 Gepost op: 27 november 2014, 17:06:19
Gefeliciteerd allen! :) :)
@VPer Rob: Nog steeds niet weten welk district, ach je moet wat hebben om nog nieuwsgierig naar te zijn ;)
Wel gaaf dat het er echt aan zit te komen nu je al deze informatie gekregen hebt
Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met je uniform, vooral ook wat of je krijgt (nieuw oud etc.)
ondertussen wacht ik nog steeds af op meer informatie, week 5 duurt nog even helaas


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #58 Gepost op: 27 november 2014, 18:40:38
Citaat van: SidoB link=msg=1310930 date=1417096351
Vandaag heb ik een mail gekregen met daarin de mededeling dat ik de hele sollicitatieprocedure voor de functie van Politiekundige Bachelor bij de nationale politie, eenheid Noord-Nederland succesvol heb doorlopen! 098uo

Nu is het dus eindelijk definitief, ik begin in week 5 met de opleiding. Ben benieuwd wanneer het uniform gepast kan worden.

@LuukPol: Tijdens mijn aanstellingsgesprek werd gezegd dat er in januari nog een bijeenkomst zou zijn voor de studenten van Friesland/Noord-Nederland, heb jij dit ook te horen gekregen?

Tof! Ik dacht: hé, hij al wel een mail? En toen bedacht ik mij dat ik misschien mijn eigen mail ook eens moest checken. Ja hoor! Hetzelfde mailtje. Ook bij mij gaf ze aan dat er een kennismaking zou zijn, waarschijnlijk zou het week vier worden. Sterker nog, ze zij dat ze het meteen na mijn gesprek zou plannen!


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #59 Gepost op: 27 november 2014, 22:46:40
Citaat van: VPer Rob link=msg=1310885 date=1417087530
Jorick!!! Proficiat!! Wat goed. Eindelijk kun je je nu ook gaan verheugen op alles!

Ik heb net mail gehad van mijn eenheid dat ik begin volgende week de kledinglijst krijg en een afspraak kan inplannen dan.
Alleen weet ik nog steeds niet....hahaha.... bij welk district ik kom!

Thanks!  :)
haha dus welke eenheid blijft nog spannend  :P Naja maakt niks meer uit natuurlijk, je bent erbij!  O0